Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Nestlé συνεργάζεται με Startup και λανσάρει “αυτόματους πωλητές” καφέ και ζωοτροφών!

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα δικά τους δοχεία για να αγοράσουν προϊόντα από brands της εταιρείας

Ένα νέο τρόπο πώλησης καφέ και ζωοτροφών δοκιμάζει με επιτυχία τους τελευταίους μήνες η Nestlé, με στόχο να μειώσει τις συσκευασίες μίας χρήσης.

Η εταιρεία, σε συνεργασία με την Startup MIWA, έχει τοποθετήσει “αυτόματους πωλητές” σε συγκεκριμένα σημεία στην Ελβετία, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τα δικά τους δοχεία για να αγοράσουν προϊόντα από brands της Nestlé όπως η Purina και ο Nescafe.

Μέσα από τους πωλητές αυτούς, οι καταναλωτές μπορούν εκτός από την αγορά τους, να αποκτήσουν πλήρη αναφορά σχετικά με τα συστατικά, τις θρεπτικές αξίες και τις θερμίδες των προϊόντων μέσω ηλεκτρονικής πρόσβασης.

Η Nestlé, ξεκίνησε την συγκεκριμένη πιλοτική δράση σε τρείς περιοχές της Ελβετίας στο Rorschach, Orbe και στο La Tour-de-Peilz για μια δοκιμαστική περίοδο τεσσάρων μηνών. Όπως φαίνεται, κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου, οι καταναλωτές “αγκάλιασαν”  την νέα περιβαλλοντική προσπάθεια της Nestlé.

Η Hélène Lanctuit, R&D Packaging Lead της Nestlé, λέει: “Η συσκευασία παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της ασφάλειας των τροφίμων κατά τη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Αυτό σημαίνει ότι όποτε γίνονται προσπάθειες δημιουργίας νέων συσκευασιών, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας μπορούν να παραδοθούν στους καταναλωτές ασφαλή. Αυτοί οι διανεμητές είναι καινοτόμοι καθώς μέσω της έξυπνης τεχνολογίας  μας επιτρέπει να διασφαλίσουμε την ασφάλεια και τη φρεσκάδα των προϊόντων  μας”.

Η Nestlé πλέον, έχει εστιάσει γενικότερα στην ανάπτυξη καινοτόμων πολιτικών. Ήδη η εταιρεία προχώρησε σε ανακοίνωση μια πιλοτική δοκιμής για το Refill Plus, έναν διανομέα νερού, που δίνει την επιλογή στους καταναλωτές να επιλέξουν την επιθυμητή τους γεύση ανάμεσα σε εξήντα τέσσερις διαφορετικούς συνδυασμούς. Εν συνεχεία, σε συνεργασία με την εταιρεία Terracycle, η Nestlé κυκλοφορεί το Loop μια συνδρομητική υπηρεσία κατ’οικον διανομής στις ΗΠΑ.

Αυτές οι καινοτόμες προσπάθειες, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου συνόλου δράσεων για τη μείωση της συσκευασίας μίας χρήσης. Βασιζόμενη στη δέσμευσή της να κάνει το 100% της συσκευασίας της ανακυκλώσιμο ή επαναχρησιμοποιήσιμο έως το 2025, η Nestlé έχει ανακοινώσει τα σχέδια της για μείωση της χρήσης πλαστικών κατά το ένα τρίτο κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις