StartUpper

Το Twitter εξαγοράζει εφαρμογή podcasts για να δημιουργήσει το δικό ηχητικό περιεχόμενο

Την εξαγορά της εφαρμογής Breaker, η οποία εξειδικεύεται στα podcasts και τις αναμεταδόσεις περιεχομένου γενικότερα, ανακοίνωσε το Twitter. Βάσει της συμφωνίας, η ομάδα της εφαρμογής θα ενταχθεί στο Twitter με στόχο να το βοηθήσει να “βελτιώσει την υγεία του δημόσιου διαλόγου στην υπηρεσία”, καθώς και να εργαστεί στο νέο project της εταιρείας (Twitter Spaces) το οποίο αφορά τη δικτύωση μέσω ηχητικού περιεχομένου.  Η εφαρμογή της Breaker θα κλείσει, επίσημα, στις 15 Ιανουαρίου.

Σε δημοσίευση στο blog της, στην οποία ανακοίνωσε και την εξαγορά, η Breaker ανέλυσε κάποιους από τους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η ομάδα της θα ταιριάξει με αυτή του Twitter. «Εδώ στη Breaker, είμαστε πραγματικά παθιασμένοι με την ηχητική επικοινωνία και εμπνεόμαστε από τους τρόπους με τους οποίους το Twitter διευκολύνει τις δημόσιες συνομιλίες για ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», έγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Erik Berlin. «Είμαστε εντυπωσιασμένοι από το επιχειρηματικό πνεύμα στο Twitter και ενθουσιασμένοι με τις νέες εμπειρίες που δημιουργεί η ομάδα».

Η Breaker ιδρύθηκε το 2016, σε μια εποχή που τα podcasts δεν ήταν τόσο διαδεδομένα ως μέσο ψυχαγωγίας ή εμπειρίες γύρω από τις οποίες μπορεί να χτιστεί μια κοινότητα. Η εταιρεία βοήθησε να αλλάξει αυτή η αντίληψη, προσφέροντας μια εφαρμογή στην οποία οι χρήστες μπορούσαν να κάνουν like ή να σχολιάσουν ένα επεισόδιο, να ανακαλύψουν νέα podcasts ακολουθώντας νέους φίλους, να μοιράζονται τις αγαπημένες τους εκπομπές στα social media, και πολλά ακόμα.

Διαβάστε ακόμα:

Η Amazon “μπαίνει” πιο δυναμικά στα Podcast με την εξαγορά της Wondery

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.