StartUpper

Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές για Smartphones στην Κίνα

H Κίνα έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ποσοστό διείσδυσης mobile internet 99,7%!

Η χρήση των Smartphones για πρόσβαση στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά στην Κίνα την τελευταία δεκαετία. Το ποσοστό διείσδυσης των χρηστών mobile internet  στην Κίνα έκανε ρεκόρ όλων των εποχών το 2020, καθιστώντας την αγορά εφαρμογών μία από τις πιο ανταγωνιστικές και προσοδοφόρες στον κόσμο.

Το 2010, το ποσοστό διείσδυσης στο mobile internet της Κίνας έφτασε στο υψηλό 66,2%, ένας εντυπωσιακός αριθμός εκείνη την εποχή, λαμβάνοντας υπόψη ότι το ποσοστό ήταν μόνο 39,5% δύο χρόνια πριν, ενώ έως το 2020 η Κίνα έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ποσοστό διείσδυσης 99,7%. Αυτό μεταφράζεται από περίπου 303 εκατομμύρια χρήστες το 2010 σε σχεδόν 986 εκατομμύρια χρήστες το 2020 σύμφωνα με στοιχεία του TradingPlatforms.

Η πιο δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στην Κίνα είναι το WeChat της Tencent το οποίο είναι και η πιο δημοφιλής εφαρμογή συνολικά με βάση τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες (ΜΕΧ) .Τον Δεκέμβριο του 2020 το WeChat είχε λίγο περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο ΜΕΧ στην Κίνα ή σχεδόν το ένα έκτο του πληθυσμού της χώρας.
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Ομίλου Alibaba, Taobao, ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή στην Κίνα με 442 εκατ. ΜΕΧ.

Το Microblogging είναι επίσης δημοφιλές στην Κίνα και μετά την απαγόρευση του Twitter  από το 2009 το Sino-Weibo της Sino Corporation είναι η κυρίαρχη εφαρμογή με πάνω από 326 εκατ. ΜΕΧ τον Δεκέμβριο του 2020.
Οι κορυφαίες εφαρμογές ειδήσεων στην Κίνα παρουσίασαν επίσης εντυπωσιακούς αριθμούς με το Tencent News  να καταγράφει σχεδόν 292 εκατομμύρια ΜΕΧ τον Μάρτιο του 2020. Ο κύριος ανταγωνισμός του είναι Toutiao που έχει 272 εκατ. ΜΕΧ.

To TikTok, η διεθνής έκδοση την εφαρμογής Douyin της ByteDance, είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα με πάνω από 514 εκατ. ΜΕΧ τον Δεκέμβριο του 2020.

Τα βίντεο εξακολουθούν να είναι δημοφιλή με την υπηρεσία Tencent Video να συγκεντρώνει πάνω από 394 εκατ. ΜΕΧ τον Δεκέμβριο του 2020, με την Tencent να κυριαρχεί επίσης και στην κατηγορία μουσικής με τις τρεις κορυφαίες εφαρμογές μουσικής να ανήκουν όλες σε αυτή. Η πιο δημοφιλής εξ αυτών είναι η KuGou με λίγο λιγότερο από 300 εκατ. MEX.

Η κατηγορία εφαρμογών τυχερών παιχνιδιών καθοδηγείται επίσης από την Tencent με την πιο δημοφιλή εφαρμογή παιχνιδιών, το King of Glory, η οποία έχει πάνω από 170 εκατομμύρια ΜΕΧ τον Νοέμβριο του 2020.
Μια άλλη κατηγορία εφαρμογών που έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια είναι αυτή των γνωριμιών με την πιο δημοφιλή να είναι η Momo που έχει πάνω από 52 εκατ. MEX.

Η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη φυσική κατάσταση και την υγεία έχει αυξηθεί σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας. Η κορυφαία εφαρμογή γυμναστικής, Keep έχει πάνω από 13 εκατ. ΜΕΧ, ενώ τρεις άλλες εφαρμογές γυμναστικής έχουν πάνω από 5 εκατ. ΜΕΧ τον Δεκέμβριο του 2020.

Ο τομέας της υγείας  έχει επίσης αναπτυχθεί σημαντικά στην Κίνα ενώ έχει γίνει ψηφιακός πριν ακόμα χτυπήσει η πανδημία. Πάνω από 10 εκατ. χρήστες τον μήνα  χρησιμοποιούν την εφαρμογή Ping An Good Doctor,  ενώ εφαρμογή αισθητικής χειρουργικής SoYoung έχει επίσης συγκεντρώσει πάνω από 3.3 εκατ. MEX τον Δεκέμβριο του 2020.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις