Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Feedzai: Ένας νέος fintech μονόκερος για την διαφάνεια στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές

Η Feedzai συγκέντρωσε 200 εκατομμύρια δολάρια στον Δ Γύρο χρηματοδότησης ο οποίος δίνει στην Startup της Silicon Valley μια αποτίμηση που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

H Feedzai ιδρύθηκε το 2011 και είναι σήμερα από τους ηγέτες στις ασφάλεια συναλλαγών online με πάνω από 600 υπαλλήλους.

“Η τεχνολογία της Feedzai είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του σημερινού εμπορίου, καθώς οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αναμένουν γρήγορες, αξιόπιστες, απρόσκοπτες και, πάνω απ ‘όλα, ασφαλείς τραπεζικές εμπειρίες και πληρωμές”, δήλωσε ο Nuno Sebastiao, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Feedzai σε δελτίο Τύπου σήμερα.

Της νέας χρηματοδότησης ηγήθηκε η KKR με τη συμμετοχή υφιστάμενων επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων των Sapphire Ventures και Citi Ventures. Το νέο κεφάλαιο θα βοηθήσει την Feedzai να συνεχίσει την παγκόσμια επέκτασή της και να ενισχύσει τα προϊόντα της.

Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης της Feedzai βοηθά τις τράπεζες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και άλλες εταιρείες στον χώρο πληρωμών να αποτρέψουν την απάτη, τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και άλλους τύπους κυβερνοεπιθέσεων. Τα οικονομικά εγκλήματα αυξάνονται, με τις απάτες εξαγοράς λογαριασμών να αυξάνονται κατά 650% και την ψηφιακή τραπεζική απάτη να αυξάνεται κατά 250% το τελευταίο τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Feedzai που δημοσιεύθηκαν νωρίτερα αυτό το μήνα.

“Ο κόσμος έχει ταχύτερες απαιτήσεις ψηφιοποίησης και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα χρειάζονται αξιόπιστες λύσεις που ευδοκιμούν σε αυτό το νέο ψηφιακό περιβάλλον σε ημέρες, όχι μήνες”, πρόσθεσε ο Σεμπαστιάο.

“Η Feedzai προσφέρει μια ισχυρή λύση σε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σήμερα: το οικονομικό έγκλημα στην ψηφιακή εποχή”, δήλωσε ο Stephen Shanley, διευθύνων σύμβουλος της KKR. “Το παγκόσμιο εμπόριο εξαρτάται από τεχνολογίες ανθεκτικές στο μέλλον ικανές να αντιμετωπίσουν ένα ταχέως εξελισσόμενο τοπίο απειλών. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές δικαίως απαιτούν μια καλύτερη εμπειρία, εκτός από τα ισχυρά επίπεδα ασφάλειας κατά τη χρήση τραπεζικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών πληρωμών», συμπλήρωσε.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις