StartUpper

Huawei Ελλάδας: Παρά τις προκλήσεις του 2020 μεγαλώνει και επεκτείνεται στα consumer electrornics

Βασικός στόχος της Huawei Ελλάδας είναι η επέκταση και η πρωτιά σε πολλές κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων και ανάπτυξη της αγοράς των Smartphones.

Andy Miao, ο νέος Country Manager της Huawei CBG Ελλάδος.

Η Huawei Ελλάδας με αφορμή την ανάληψη καθηκόντων του νέου Country Manager για τα καταναλωτικά προϊόντα, Andy Miao,, πραγματοποίησε εχθές δικτυακή συνέντευξη τύπου. Το μήνυμα του σαφές: η εταιρεία παρά τις προκλήσεις των τελευταίων δύο ετών (σ.σ. με τις κυρώσεις των Η.Π.Α.) δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς και να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες.

O Πετρος Δρακόπουλος, Marketing Director της Huawei Ελλάδας στάθηκε ιδιαιτέρως στα νέα ασύρματα ακουστικά με Active Noice Cancellation, Freebuds 4i, τα οποία έχουν επιδόσεις ανώτερης κατηγορίας τιμής και μόλις λανσαρίστηκαν με μια εξαιρετική προσφορά, αλλά και στο έξυπνο ρολόι Watch Fit με οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης, 96 προγράμματα άσκησης ενώ 12 από αυτά συνοδεύονται και από βίντεο επίδειξης!
Μεγάλη έμφαση δόθηκε φυσικά στα Huawei Mobile Services (HMS) και το AppGalery, τa οποίa αντικαθιστoυν τα αντίστοιχα της Google στα Smartphones της εταιρείας και εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες εφαρμογές, τοπικού (και ελληνικού) ενδιαφέροντος. Η Huawei θα επενδύσει 1 δισ. δολάρια για τον εμπλουτισμό του AppGallery παγκοσμίως και αναμένει ανάπτυξη πωλήσεων των κινητών τηλεφώνων για το 2021.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020 και σύμφωνα με την εταιρεία είναι οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Προσανατολισμένη στην καινοτομία, μετρά περισσότερους από 194.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 105.000 επικεντρώνονται στην Ε&Α.

Σύμφωνα με την εταιρεία η αξία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει πολύ υψηλή: Νο10 στο Brands Finance, Νο 49 στο Fortune, Νο 45 στο Brandz. Στην αγορά των smartphones και την αγορά των wearables, η Huawei συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων παικτών παγκοσμίως. Bρίσκεται στην κορυφή smartwatches, και στα tablets βρίσκεται στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ στα ασύρματα ακουστικά έχει καταγράψει άνοδο 80% από το 2019.
Για το 2021 η Huawei θα δώσει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη του οικοσυστήματος διασυνδεδεμένων συσκευών το οποίο απαριθμεί σήμερα πάνω από 1 δισεκατομμύριο συσκευές, όλων των ειδών και κατηγοριών.

Στην Ελλάδα, η Huawei λανσαρίστηκε στη πρώτη τριάδα στους φορητούς υπολογιστές με τα εξαιρετικά μοντέλα Matebook D14 και D15 και για το 2021 αναμένεται εμπλουτισμός της σειράς με νέα μοντέλα με Intel επεξεργαστή ενώ αναμένεται και η είσοδος της εταιρείας σε νέες κατηγορίες όπως για παράδειγμα τα monitor.
Ta tablets και τα ειδικά τα Smartwatches της Huawei είχαν επίσης μεγάλη αύξηση πωλήσεων το 2020 στην Ελλάδα και μαζί με τα ασύρματα ακουστικά υπάρχει στόχος για τη πρώτη θέση το 2021 ενώ αναμένεται και το κορυφαίο P50 μέχρι το τέλος της άνοιξης στη χώρα μας.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Andy Miao, “ένας από τους λόγους που η Huawei έχει τη συγκεκριμένη απήχηση στο ελληνικό κοινό είναι το ότι οι Έλληνες λατρεύουν τόσο την υψηλή τεχνολογία όσο και το design, τα δύο δηλαδή καθοριστικά συστατικά που εμπεριέχουν στο DNA τους τα προϊόντα της Huawei”.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.