StartUpper

Sleed: Επενδύσεις σε υποδομές και επέκταση σε νέους τομείς μέσα στο 2021

Οι περαιτέρω επενδύσεις σε υποδομές, η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, αλλά και η διατήρηση του ιδιαίτερα υψηλού ρυθμού ανάπτυξης περιλαμβάνονται στα πλάνα της Sleed για το 2021, μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα.

Το όραμα και τα πλάνα της Sleed παρουσίασαν τα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης τύπου, κάνοντας αναφορά στην ιστορία και τις
δραστηριότητές της.

Η Sleed από την αρχή της λειτουργίας της παρουσιάζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ το 2020 έκλεισε με την εταιρεία να αριθμεί περισσότερους από 80 εργαζόμενους και 250 πελάτες, έχοντας διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της σε σχέση με το 2017. Την περασμένη χρονιά η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 25%. Για το 2021, η διοίκηση της Sleed εκτιμά ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα κινηθεί στα επίπεδα του +30%.

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι
από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Προσφέρει
ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την
τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το
οποίο προσεγγίζουν την αγορά.

Ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed

«Τα τελευταία χρόνια είδαμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να ασχολούνται με τον χώρο του e-business και του digital marketing και να επενδύουν σε αυτόν. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους τομείς της διαφήμισης και του web development, αλλά και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου και συμβουλευτικής», σημείωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Στα πλάνα της Sleed για το 2021 περιλαμβάνεται κατ’ αρχήν η ανάπτυξη νέων υποδομών, όπως είναι η δημιουργία studio για παραγωγή virtual και εξειδικευμένου περιεχομένου, η ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της εταιρείας, αλλά και η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, όπως είναι η above the line επικοινωνία.

Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Ενδεικτικά, μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η CosmosSport, το Praktiker και το Spitishop, καθώς και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands. Κοινό χαρακτηριστικό του πελατολογίου της Sleed είναι ότι πρόκειται για εταιρείες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency.

Η Sleed έχει αποσπάσει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και τοdesign, ενώ είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner. Παράλληλα, έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των Best Places to Work στην Ελλάδα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.