WEBOXIT: Ποια είναι η “πράσινη” εταιρεία που μπαίνει στον χώρο των ταχυμεταφορών;
Μια νέα εταιρεία "ποντάρει" στην ηλεκτροκίνηση και μπαίνει δυναμικά στον ανταγωνιστικό χώρο των ταχυμεταφορών
Ένας νέος και πολλά υποσχόμενος «παίκτης», με καταγωγή από τη… Ζυρίχη, εισάγεται στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών. Ο λόγος για την WEBOXIT, spinoff του Ομίλου Seagull, που φιλοδοξεί να καινοτομήσει στον ανταγωνιστικό αυτό κλάδο, υιοθετώντας μια «πράσινη» προσέγγιση.
Η εταιρεία, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει τη δραστηριότητά της, επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και προσαρμόζεται καθολικά στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για το περιβάλλον. Έχει ήδη «βγάλει» στους δρόμους 9 ηλεκτροκίνητα βαν και έχει δημιουργήσει ένα σύγχρονο δίκτυο σταθμών παράδοσης και παραλαβής δεμάτων που, σύμφωνα με την ίδια, προσφέρουν άνεση και ευκολία στον καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία συνεργάζεται με πρατήρια καυσίμων της AEGEAN OIL, στα οποία οι πελάτες της μπορούν να έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή για να παραλάβουν ή να παραδώσουν τα πακέτα τους. Σε αυτούς τους αυτοματοποιημένους σταθμούς οι καταναλωτές έχουν την επιλογή για άμεση πρόσβαση την ώρα που τους εξυπηρετεί, θέση στάθμευσης και δυνατότητα χρήσης 24/7.
Άλλες καινοτομίες που εισάγει η εταιρεία είναι η αποκλειστικά ηλεκτρονική αγορά των υπηρεσιών διανομής, που μπορεί να ολοκληρωθεί με πληρωμές από οποιαδήποτε συσκευή, η πλήρης ενημέρωση tracking για αποστολέα και παραλήπτη, καθώς και η επιπρόσθετη δυνατότητα του last-mile delivery η οποία θα καλύπτεται από τον ηλεκτροκίνητο στόλο της WEBOXIT.
Υπενθυμίζεται ότι με αφορμή την πανδημία, ο χώρος των ταχυμεταφορών και ειδικότερα του last mile delivery, βίωσε μια εκρηκτική ανάπτυξη των τελευταίο χρόνο, με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται ραγδαία. Πέρα από τις “παραδοσιακές” εταιρείες όπως η ACS και η Speedex, στο “παιχνίδι” πλέον έχουν μπει εταιρείες όπως η Skroutz, με την εξαγορά της SendX, η Stoferno.gr, αλλά και πάροχοι όπως το efood, το BOX και το delivery.gr.
Ο κλάδος μετατρέπεται επομένως σε… πεδίο μάχης και ο νικητής σίγουρα δεν θα είναι μόνο ένας. Η WEBOXIT από την πλευρά της ποντάρει στην “πράσινη”, πλήρως ψηφιακή φιλοσοφία και αναμένουμε να δούμε κατά πόσο θα καταφέρει να μετατρέψει το “πλεονέκτημα” αυτό σε εμπορικό όφελος.