Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

WEBOXIT: Ποια είναι η “πράσινη” εταιρεία που μπαίνει στον χώρο των ταχυμεταφορών;

Μια νέα εταιρεία "ποντάρει" στην ηλεκτροκίνηση και μπαίνει δυναμικά στον ανταγωνιστικό χώρο των ταχυμεταφορών

Ένας νέος και πολλά υποσχόμενος «παίκτης», με καταγωγή από τη… Ζυρίχη, εισάγεται στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών. Ο λόγος για την WEBOXIT, spinoff του Ομίλου Seagull, που φιλοδοξεί να καινοτομήσει στον ανταγωνιστικό αυτό κλάδο, υιοθετώντας μια «πράσινη» προσέγγιση.

Η εταιρεία, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει τη δραστηριότητά της, επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και προσαρμόζεται καθολικά στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για το περιβάλλον. Έχει ήδη «βγάλει» στους δρόμους 9 ηλεκτροκίνητα βαν και έχει δημιουργήσει ένα σύγχρονο δίκτυο σταθμών παράδοσης και παραλαβής δεμάτων που, σύμφωνα με την ίδια, προσφέρουν άνεση και ευκολία στον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συνεργάζεται με πρατήρια καυσίμων της AEGEAN OIL, στα οποία οι πελάτες της μπορούν να έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή για να παραλάβουν ή να παραδώσουν τα πακέτα τους. Σε αυτούς τους αυτοματοποιημένους σταθμούς οι καταναλωτές έχουν την επιλογή για άμεση πρόσβαση την ώρα που τους εξυπηρετεί, θέση στάθμευσης και δυνατότητα χρήσης 24/7.

Άλλες καινοτομίες που εισάγει η εταιρεία είναι η αποκλειστικά ηλεκτρονική αγορά των υπηρεσιών διανομής, που μπορεί να ολοκληρωθεί με πληρωμές από οποιαδήποτε συσκευή, η πλήρης ενημέρωση tracking για αποστολέα και παραλήπτη, καθώς και η επιπρόσθετη δυνατότητα του last-mile delivery η οποία θα καλύπτεται από τον ηλεκτροκίνητο στόλο της WEBOXIT.

Υπενθυμίζεται ότι με αφορμή την πανδημία, ο χώρος των ταχυμεταφορών και ειδικότερα του last mile delivery, βίωσε μια εκρηκτική ανάπτυξη των τελευταίο χρόνο, με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται ραγδαία. Πέρα από τις “παραδοσιακές” εταιρείες όπως η ACS και η Speedex, στο “παιχνίδι” πλέον έχουν μπει εταιρείες όπως η Skroutz, με την εξαγορά της SendX, η Stoferno.gr, αλλά και πάροχοι όπως το efood, το BOX και το delivery.gr.

Ο κλάδος μετατρέπεται επομένως σε… πεδίο μάχης και ο νικητής σίγουρα δεν θα είναι μόνο ένας. Η WEBOXIT από την πλευρά της ποντάρει στην “πράσινη”, πλήρως ψηφιακή φιλοσοφία και αναμένουμε να δούμε κατά πόσο θα καταφέρει να μετατρέψει το “πλεονέκτημα” αυτό σε εμπορικό όφελος.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις