Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

insurancemarket.gr: Ο ηγέτης της ασφάλισης online

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι άνθρωποι πίσω από την καινοτομία.

Το insurancemarket.gr ξεκίνησε το 2011 με όραμα να γίνει ο σύμμαχος του Έλληνα καταναλωτή στην εύρεση του καλύτερου για αυτόν ασφαλιστικού προϊόντος. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και δημιουργώντας την καινοτόμο ιστοσελίδα σύγκρισης ασφαλιστικών προϊόντων, κατάφερε σύντομα να γίνει η Νο1 υπηρεσία online σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο επισκέψεις ετησίως.

Αυτό που έκανε το insurancemarket.gr να ξεχωρίσει ήταν η αλλαγή που έφερε στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος επιλέγει ασφαλιστικά προγράμματα, αφού μετέτρεψε όλη αυτή την παραδοσιακά offline διαδικασία σε μια ευχάριστη online εμπειρία δίνοντας στον χρήστη του τη δυνατότητα:

> Να συγκρίνει τιμές από 25+ ασφαλιστικές εταιρείες με ένα κλικ!
> Να επιλέξει όχι μόνο βάσει τιμής αλλά και με βάση reviews πελατών
> Να ασφαλιστεί χωρίς δικαιολογητικά
> Να λαμβάνει άμεσα το ασφαλιστήριο στο email του
> Να έχει ενημέρωση όταν βρεθεί πιο οικονομική προσφορά κατά την ανανέωσή του
> Να έχει Πάντα Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής
> Να απολαμβάνει 24ωρη Κορυφαία Εξυπηρέτηση όλες τις ημέρες της εβδομάδας

Όμως, πίσω από όλες αυτές τις καινοτομίες κρύβονται άνθρωποι. Αυτοί είναι που οραματίζονται και υλοποιούν τολμηρές ιδέες, τεστάρουν την αποτελεσματικότητά τους και αλλάζουν τελικά τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα.

Η ομάδα του insurancemarket.gr απαρτίζεται από τέτοια ακριβώς άτομα και βασισμένη πάνω σε μία πολύ καλή εργασιακή κουλτούρα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε τμήμα της εταιρείας να μπορεί να συμβάλει με τον τρόπο του στην αλλαγή.

Ας δούμε τι λένε οι άνθρωποι πίσω από την πλατφόρμα:

Μαρία Χαραλαμπάκη, HR Business Partner

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα μας είναι το πιο σημαντικό μας asset και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που πήραμε πρόσφατα την πιστοποίηση ως ένα Great Place To  Work®. Δεν είναι απλώς ένας τίτλος, είναι κάτι που το νιώθουμε όλοι. Μάλιστα, είμαστε από τις λίγες εταιρείες που εν μέσω πανδημίας αύξησαν το εργατικό δυναμικό τους!

Επιπλέον, παρέχουμε συνεχή εκπαίδευση σε όλους τους υπαλλήλους μέσω e-learning platforms και σεμιναρίων καθώς και δυνατότητα επέκτασης των skills τους και σε άλλους τομείς κατόπιν δικής τους επιθυμίας. Έχουμε δημιουργήσει ένα εικονικό γραφείο για να ενισχύσουμε την αλληλεπίδραση εν μέσω απομακρυσμένης εργασίας, κάτι πολύ σημαντικό για την ψυχολογία μας και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Έχουμε ακόμα και digital «ιεροτελεστίες» τις οποίες τηρούμε ευλαβικά.

Συνολικά, προσπαθούμε να οικοδομήσουμε μια ψηφιακή κουλτούρα, κάτι που δεν ήταν καν προαιρετικό πριν από τον Covid. Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε αυτήν τη στιγμή.

Χρήστος Συμεωνάκης, Head of Customer Experience

Η κορυφαία εξυπηρέτησή μας βασίζεται στην εμπλοκή όλων των εργαζομένων μας στις διαδικασίες βελτίωσης. Οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο της άμεσης επίλυσης προβλημάτων έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν τα πιο συχνά pains των χρηστών μας και μπορούν να τα επικοινωνούν άμεσα προς διερεύνηση. Αυτό είναι ένα σύστημα που λίγες εταιρείες χρησιμοποιούν και έχει φοβερά οφέλη και για τον πελάτη αλλά και τον ίδιο τον εργαζόμενο που μπορεί να κάνει τη δουλειά του πολύ πιο ικανοποιητικά και αποτελεσματικά.

Πρόσφατα γίναμε επίσημο μέλος του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και είμαστε περήφανοι που η εξυπηρέτησή μας, η οποία υποστηρίζει έξι διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας, αντανακλάται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 78 (Net Promoters Score).

Ιάσων Δημητρακόπουλος, CTO

Δουλεύουμε συνεχώς πάνω σε όλους τους δυνατούς τρόπους ενίσχυσης της ικανοποίησης του χρήστη μας χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες στο χώρο. Αύξηση ταχύτητας, αυτοματοποίηση σε κάθε δυνατό σημείο και μοντέλα Business Intelligence είναι κάποια από τα πράγματα τα οποία δουλεύουμε παράλληλα. Επιπλέον, είμαστε πια full cloud – τα γραφεία μας βρίσκονται οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Στέφανος Φαλκονάκης, Digital Strategy & Marketing

Ως εταιρεία όλοι εργαζόμαστε με έναν κοινό στόχο, να προσφέρουμε το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Ευκολία, ταχύτητα, εξοικονόμηση και κορυφαία εξυπηρέτηση. Ως marketing δεν θέλουμε να κουράζουμε τον χρήστη μας, ούτε να τον ζαλίζουμε με πολλά και περιττά μηνύματα, γι’ αυτό αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες μας, ώστε να του προτείνουμε αυτά τα προϊόντα που πραγματικά τον ενδιαφέρουν και τον βοηθούν να εξοικονομήσει.

Όλες μας οι υπηρεσίες, δηλαδή το insurancemarket.gr αλλά και οι δύο πιο νέες, το energy-market.gr και το money-market.gr, είναι one stop comparison & purchase shops μέσω των οποίων ο Έλληνας καταναλωτής βρίσκει πάντα αυτό που τον συμφέρει συγκρίνοντας την αγορά γρήγορα και αντικειμενικά.

Μας δίνει μεγάλη χαρά η συνεχώς αυξανόμενη αποδοχή των Ελλήνων. Το 2020 συγκεντρώσαμε για το σύνολο των υπηρεσιών μας περισσότερες από 3.000.000 επισκέψεις.

Μαρία Λυγουριάτη, Head of Product

Ο στρατηγικός σχεδιασμός των προϊόντων για εμάς είναι μια διαδικασία απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες του τελικού χρήστη, ενώ παράλληλα υπακούει στις πρακτικές του agile αλλά και στους εταιρικούς στόχους.

Λαμβάνουμε δεδομένα τόσο από το BI όσο και από το CX και προχωράμε σε βαθιά, λεπτομερή ανάλυσή τους, ώστε να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες όλων των μερών του προϊόντος με 100% digital λύσεις. Αναπτύσσουμε συνεχώς νέες λειτουργίες στα προϊόντα με γνώμονα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά, ώστε να έχουμε άμεσο feedback από τους πρώτους χρήστες. Έτσι κερδίζουμε πόρους, αναπτύσσουμε το προϊόν με το ελάχιστο δυνατό κόστος και φτάνουμε στην τελειοποίησή του σταδιακά.

Επιπλέον, η ουσιαστική γνώση του προϊόντος και των μερών που το απαρτίζουν μας παρέχουν την ευελιξία που απαιτείται ώστε να δίνουμε τις κατάλληλες λύσεις στον τελικό χρήστη, αποφεύγοντας waste και προσπερνώντας άμεσα τυχόν εμπόδια που προκύπτουν κατά το σχεδιασμό.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις