StartUpper

Απόλυτα ψηφιακή και σύγχρονη η INTERAMERICAN στη σχέση της με τον πελάτη

Ο ολοκληρωμένος ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN κατά την τελευταία δεκαετία έχει φέρει τον Οργανισμό σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την ψηφιακή λειτουργία του και στις ασφαλιστικές δραστηριότητες των πωλήσεων. Η προσαρμογή στις απαιτήσεις του μέλλοντος και στη διανομή είναι δυναμική τόσο στα δίκτυα των φυσικών προσώπων-συνεργατών συμβουλευτικής διαμεσολάβησης, όπου η INTERAMERICAN έχει παράδοση 50 και πλέον ετών, όσο και στην direct πώληση, όπου με το brand Anytime έχει ανοίξει πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά έναν δρόμο για τη διαδικτυακή πώληση σε κλάδους ασφάλισης με τυποποιημένα προγράμματα (αυτοκίνητου, κατοικίας).

Ο διαμεσολαβητής της INTERAMERICAN αξιοποιεί τα σημαντικά πλεονεκτήματα που του παρέχει η εφαρμογή της σύγχρονης τεχνολογίας και των συστημάτων εξ αποστάσεως πώλησης, εξυπηρέτησης, εναλλακτικών τρόπων ηλεκτρονικής πληρωμής και συνεχούς υποστήριξης που παίρνει από τον Οργανισμό, κερδίζοντας χρόνο και αποδίδοντας στους ασφαλισμένους πιο ποιοτικές υπηρεσίες. Οι πελάτες εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της τεχνολογίας σε κάθε πτυχή του κύκλου πώλησης.

Τα λειτουργικά εφόδια που διαθέτει στο «οπλοστάσιό» του κάθε συνεργάτης της INTERAMERICAN περιλαμβάνουν:

  •  Τη σύγχρονη πλατφόρμα «askme», που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό γραφείο, ώστε ο συνεργάτης να είναι πλήρως λειτουργικός και αποτελεσματικός επί 24 ώρες το 24ωρο. Το «askme» καθετοποιεί το διαχειριστικό έλεγχο των βημάτων στην πώληση και βελτιστοποιεί την υποστήριξη του πελάτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εφαρμογή «e-postage», που παρέχει τη δυνατότητα στον συνεργάτη να δημιουργεί αιτήσεις, να πραγματοποιεί underwriting, να εκδίδει συμβόλαια και να αποστέλλει μέσω e-mail όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Στη συνέχεια, ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος μετά από γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.
  • Την 100% λειτουργικότητα του Contact Center με οργανωμένη εργασία εξ αποστάσεως, ώστε να επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζομένους, το Contact Center διαχειρίζεται κατά τη συγκυρία της κρίσης και των περιοριστικών μέτρων περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.
  • Την πρωτοποριακή εκπαίδευση των διαμεσολαβητών, με την INTERAMERICAN να επενδύει σε e-learnings, webinars, virtual classes και άλλες ψηφιακές πρακτικές, διασφαλίζοντας την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων ψηφιακής επικοινωνίας – και όχι μόνο.
  • Τη συνεχή ενημέρωση με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας, με τις καλύτερες πρακτικές επικοινωνίας που έχουν εφαρμοστεί διεθνώς.

Η ψηφιακή τεχνολογία, ως κοινός τόπος των δικτύων πωλήσεων της INTERAMERICAN – των συνεργατών Ασφαλιστικών Συμβούλων, αλλά και της Anytime– είναι περισσότερο αισθητή, πέρα από τις διαδικασίες και τη διαχείριση, στην προσπάθεια του Οργανισμού να προσφέρει στον πελάτη κάθε στιγμή περισσότερα, διευρύνοντας τα όρια της παραδοσιακής ασφάλισης μέσα από παροχές και υπηρεσίες με τη χρήση εφαρμογών. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι τα apps «Medi ON» για την ανίχνευση-διαχείριση συμπτωμάτων ασθένειας χωρίς κλινική και διαγνωστική εξέταση, καθώς και το «Drive ON» για την αμεσότερη και πιο αποτελεσματική υποστήριξη του πελάτη με οδική βοήθεια.

Στην INTERAMERICAN κάθε συνεργάτης διαμεσολαβητής, μέσα από την καθημερινότητα της εργασίας του, είναι συμμέτοχος του ψηφιακού μετασχηματισμού και της συνεχώς εξελισσόμενης προσαρμογής του Οργανισμού. Έτσι, συμβάλλει στην εκπλήρωση της αποστολής της INTERAMERICAN «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.