StartUpper

Το Skroutz ως περιβάλλον εργασίας: Οι εργαζόμενοι λένε τη γνώμη τους

Mε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από το 89% των εργαζομένων, διενήργησε φέτος την έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων “Skroutz happiness Index”, η διάσημη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών.

Βάσει των συμπερασμάτων της έρευνας, το Skroutz αναδεικνύεται σε μία εταιρεία με σύγχρονο, υποστηρικτικό και ανθρωποκεντρικό περιβάλλον εργασίας με υπερήφανους και αφοσιωμένους εργαζόμενους που παράλληλα προσφέρει προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγοράς στην Ελλάδα και διεθνώς.

Συνοπτικά, η έρευνα αναδεικνύει θετικές αποδόσεις σε όλες τις παραμέτρους της εργασιακής εμπειρίας, καθώς σύμφωνα με το δείκτη μέτρησης ικανοποίησης NPS (Net Promoter Score), η εργασιακή ικανοποίηση αγγίζει το «άριστα» (72/100), αναδεικνύοντας τον Skroutz ως προτιμητέο και προτεινόμενο εργοδότη από τους ίδιους τους εργαζομένους του.

Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων αξιολόγησαν ιδιαίτερα θετικά την εργασιακή εμπειρία καθώς:

  • Αισθάνονται υπερήφανοι που εργάζονται στο Skroutz (βαθμολογία 4,5/5)
  • Εκτιμούν ότι το Skroutz παρέχει ένα υποστηρικτικό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει ευκαιρίες ώστε να αξιοποιήσουν τις βέλτιστες δεξιότητές τους ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζεται η προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα (βαθμολογία 4/5)
  • Αναγνωρίζουν ότι το Skroutz προωθεί την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, είναι ικανοποιημένοι από τις παροχές και δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους προς τη διοίκηση της εταιρίας (βαθμολογία 4,1/5)
  • Δηλώνουν με βεβαιότητα ότι το Skroutz επενδύει στους ανθρώπους του, παρέχοντας ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης (βαθμολογία 3,9/5)
  • Δηλώνουν ότι η τηλεργασία δεν επηρέασε τη δυνατότητα να εργάζονται ως μέλη της ομάδας (51%)

Σημειώνεται ότι το Skroutz είναι μία από τις πρώτες εταιρίες στην Ελλάδα που εφαρμόζει την απομακρυσμένη εργασία κατά 100% των εργαζομένων του από τον Μάρτιο 2020 έως σήμερα και οι εργαζόμενοί του φαίνεται να έχουν εξοικειωθεί πλήρως, “ψηφίζοντας” να συνεχιστεί σε ένα βαθμό και μετά την πανδημία. Συγκεκριμένα, το 70% των εργαζομένων δηλώνει ότι επιθυμεί να συνεχίσει να εργάζεται σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει τη φυσική παρουσία και την τηλεργασία.

H Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations του Skroutz, επισημαίνει ότι «Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης εργαζομένων αποδεικνύουν ότι –παρά τις δύσκολες συνθήκες– το Skroutz παραμένει πιστό στις εργασιακές αρχές του και συνεχίζει να εξελίσσεται ως οργανισμός. Οι άνθρωποί μας επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη και δέσμευσή τους προς την εταιρία αλλά και προς τους πελάτες και καταναλωτές να κάνουν πράξη το όραμά μας, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις