StartUpper

i-host: Η διαχείριση κρατήσεων εστιατορίων και χώρων φιλοξενίας δεν ήταν ποτέ ευκολότερη!

Το ισχυρό αποτύπωμα της εφαρμογής i-host!

Το i-host είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή διαχείρισης κρατήσεων για εστιατόρια, εστιατόρια ξενοδοχείων, beach bars και χώρους φιλοξενίας σε Ελλάδα και Κύπρο, με πολυάριθμες εγκαταστάσεις σε Γερμανία, Βέλγιο και Ολλανδία.

Με το i-host οι επιχειρήσεις εστίασης και οι χώροι φιλοξενίας διαχειρίζονται τις κρατήσεις τους πανεύκολα και χωρίς λάθη και αυξάνουν τα έσοδά τους, με καλύτερη αξιοποίηση των τραπεζιών τους και τη δημιουργία πιστού πελατειακού κοινού, που επισκέπτεται το εστιατόριο ξανά και ξανά.

Σήμερα, το i-host μετρά εκατοντάδες εγκαταστάσεις και ελέγχει μεγαλύτερο μέρος από το 85% της αγοράς των εστιατορίων και των ξενοδοχείων σε Ελλάδα και Κύπρο, με τον αριθμό των νέων επιχειρήσεων που το υιοθετούν κάθε μήνα να αυξάνεται συνεχώς. Τα στοιχεία αυτά καθιστούν την εφαρμογή ως τον απόλυτο ηγέτη της αγοράς.

Με όραμα την αναβάθμιση των εστιατορίων και των χώρων φιλοξενίας σε tech-enabled περιβάλλοντα που παρέχουν αξέχαστες και 100% προσωποποιημένες εμπειρίες φιλοξενίας, το αποτύπωμα της εταιρείας ενισχύεται συνεχώς από το 2016, οπότε ιδρύθηκε. Πλέον, η εταιρεία διατηρεί συνεργασία με τους κορυφαίους εκπροσώπους της ελληνικής γαστρονομίας και φιλοξενίας: όλα τα Michelin Starred εστιατόρια και τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands, στους πιο τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Το i-host προσαρμόζει τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία στη μετά-covid εποχή…

Η πανδημία επηρέασε σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας των εστιατορίων και των ξενοδοχείων. Για παράδειγμα, παρατηρείται αύξηση του ποσοστού των κρατήσεων σε σχέση με τους περαστικούς έως και 40%, σε σχέση με την pre-covid περίοδο για κάποια εστιατόρια.

Το γεγονός αυτό κάνει τη διαχείριση των κρατήσεων πιο δύσκολη και οδηγεί σε αύξηση πιθανότητας λαθών κατά τη διαχείριση κάθε κράτησης, σε παράπονα και σε συγχύσεις. Ταυτόχρονα, η ανάγκη για την αποφυγή συνθηκών συνωστισμού είναι, πλέον, επιτακτική για τους χώρους φιλοξενίας, που καλούνται να εξαλείψουν πλήρως το αίσθημα «ανασφάλειας» που δημιουργεί ο συνωστισμός στους επισκέπτες.

Με το i-host, ο υπεύθυνος κρατήσεων έχει πλήρη εικόνα της διαθεσιμότητας του εστιατορίου ανά πάσα στιγμή και αποφασίζει με ευκολία για την αποδοχή ή την απόρριψη μιας κράτησης. Έτσι, τα λάθη που οδηγούν σε overbooking και συνωστισμό εξαλείφονται εντελώς. Η αποφυγή των λαθών κατά τη διαχείριση μεγάλου αριθμού κρατήσεων, σε συνδυασμό με την ευκολία χρήσης του i-host και την αύξηση της ταχύτητας διαχείρισης κάθε κράτησης είναι μερικοί από τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους η εφαρμογή χρησιμοποιείται από εστιατόρια που βρίσκονται στις πιο τουριστικές περιοχές της Ελλάδας και εξυπηρετούν 1.000 και πλέον επισκέπτες τη μέρα.

Η πανδημία, όμως, επηρέασε και τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πλέον πιο εξοικειωμένοι με τις online διαδικασίες και επιδιώκουν πολύ πιο συχνά την καταχώριση κρατήσεων από το site και τα social media του εστιατορίου. Το γεγονός αυτό κάνει εντονότερη την ανάγκη του εστιατορίου για μια σύγχρονη και εύχρηστη εφαρμογή που θα του επιτρέπει να δέχεται κρατήσεις απευθείας από τα online κανάλια του εστιατορίου.

Με το i-host, το εστιατόριο ξεκινά να δέχεται κρατήσεις από το site, το Facebook και την Instagram σελίδα του χωρίς προμήθεια, αποφεύγοντας τους ενδιάμεσους. Όλες οι online κρατήσεις που δέχεται το εστιατόριο εμφανίζονται στο i-host, μαζί με τις τηλεφωνικές, για απόλυτο έλεγχο των κρατήσεων και της διαθεσιμότητας. Για την αποφυγή των no-shows, το εστιατόριο έχει την επιλογή (προαιρετικά) να υποχρεώσει τον καταναλωτή σε
ηλεκτρονική προ-πληρωμή ή δέσμευσή ποσού, πριν ολοκληρώσει την κράτησή του.

Λειτουργίες που λύνουν τα χέρια και αυξάνουν τα έσοδα!

Το i-host εγκαθίσταται σε tablets και χρησιμοποιείται από τον διαχειριστή των κρατήσεων της επιχείρησης, αντί των σημειώσεων σε χαρτιά, για την εύκολη και αποτελεσματική διαχείριση των κρατήσεων και των επισκεπτών του εστιατορίου.

Με την έκδοση για smartphones, oι χρήστες έχουν πρόσβαση στην εικόνα των κρατήσεων κάθε ημέρας απ’ όπου και αν βρίσκονται, σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή διαθέτει ψηφιακή κάτοψη όλων των χώρων του εστιατορίου με έναν πολύ πρωτοποριακό και έξυπνο μηχανισμό, που προτείνει στον διαχειριστή των κρατήσεων το καταλληλότερο τραπέζι για κάθε κράτηση, με στόχο την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των θέσεων του εστιατορίου. Με το i-host, το εστιατόριο εξυπηρετεί περισσότερους επισκέπτες κατά τις ώρες αιχμής, αυξάνοντας τα έσοδά του από 5% έως 15%, ετησίως, όπως ισχυρίζονται οι επαγγελματίες που το χρησιμοποιούν.

Με την υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων, ο υπεύθυνος κρατήσεων βλέπει το προφίλ του πελάτη που καλεί για κράτηση πριν ακόμη απαντήσει στην κλήση και αντιμετωπίζει κάθε πελάτη προσωποποιημένα, ακόμη και κατά την τηλεφωνική επικοινωνία. Για τη διάθεση της υπηρεσίας αναγνώρισης κλήσεων η ομάδα των μηχανικών της i-host σχεδίασε και ανέπτυξε ειδική συσκευή, στην οποία έχει απονεμηθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (πατέντα) από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ).

Εκτός όμως από τις λειτουργίες που βοηθούν στη διαχείριση των κρατήσεων του εστιατορίου και το seating, τo i-host εμπλουτίστηκε πρόσφατα με ένα sophisticated εργαλείο marketing, το οποίο επιτρέπει στο εστιατόριο να πραγματοποιεί ακόμη και
αυτοματοποιημένες marketing ενέργειες προς τους πελάτες του, μέσω αποστολής SMS ή e-mail. Το εστιατόριο βλέπει το πελατολόγιο κατηγοριοποιημένο, με τα κριτήρια που ορίζει η επιχείρηση και έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί τα κατάλληλα μηνύματα στους κατάλληλους επισκέπτες, για τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση της σχέσης με κάθε πελάτη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.