Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Deliverback: “Τέλος” στα ξεχασμένα αντικείμενα σε ξενοδοχεία, πλοία και αεροδρόμια

Η περιπέτεια για τους ταξιδιώτες που ξεχνούν πίσω τους χρήσιμα προσωπικά αντικείμενα τελειώνει, καθώς η Deliverback αναλαμβάνει να τα επιστρέψει με ασφάλεια και χαμηλό κόστος.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για έναν ταξιδιώτη από το να ξεχνάει προσωπικά του αντικείμενα στο χώρο διαμονής του, και να το συνειδητοποιεί μετά την αναχώρησή του από αυτόν. Ταυτόχρονα, δεν υπάρχει και κάτι πιο συνηθισμένο.

Έρευνες δείχνουν ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τουριστών ξεχνά πίσω του αντικείμενα, τα οποία πολλές φορές μάλιστα είναι σημαντικής αξίας – κινητά τηλέφωνα, διαβατήρια ή κλειδιά. Ευτυχώς, από το 2018, υπάρχει στην Ελλάδα μια εταιρεία που λύνει αυτό το πρόβλημα, παραδίδοντας τα ξεχασμένα αυτά αντικείμενα πίσω στους ιδιοκτήτες τους.

Ο λόγος για την Deliverback, των Γιώργου Αυγενάκη, Γιώργου Ζαχαρτζή και Στράτου Γιουλδάση, η οποία αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία να παραλάβει, να πακετάρει και να αποστείλει το εκάστοτε αντικείμενο στον ιδιοκτήτη του, σε συνεργασία με διεθνείς εταιρείες μεταφορών.

Η Deliverback ξεκίνησε συνεργαζόμενη αποκλειστικά με ξενοδοχεία και κατάφερε γρήγορα να επεκταθεί, δημιουργώντας ένα δίκτυο που μπορεί να στείλει αντικείμενα σε 60 χώρες! Σήμερα, συνεργάζεται με περισσότερα από 600 ξενοδοχεία στην Ελλάδα – μεταξύ των οποίων πασίγνωστα brands όπως τα Hilton και Marriott– ενώ παράλληλα έχει συνάψει συμφωνίες με χώρους Airbnb και όχι μόνο.

Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία της με τη Seajets, μπαίνοντας και στον χώρο των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων όπου χάνονται επίσης πολλά αντικείμενα, ενώ σύντομα θα επεκταθεί και σε ελληνικά αεροδρόμια.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι εντελώς δωρεάν για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και η μόνη χρέωση είναι αυτή του ατόμου που έχει χάσει το αντικείμενο.

Για να λάβει ο πελάτης τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει, αφού επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο του, να μπει στο deliverback.com, να εισαγάγει το όνομα του ξενοδοχείου, το όνομα και τη διεύθυνσή του καθώς και τις απαραίτητες πληροφορίες για το αντικείμενο. Στη συνέχεια η Deliverback υπολογίζει το ποσό πληρωμής, ο πελάτης πληρώνει και απλά περιμένει το πακέτο του!

Με αυτόν τον τρόπο, λύνεται ένα σημαντικό πρόβλημα και μια άλλοτε «επίπονη» διαδικασία, η οποία κατανάλωνε χρόνο και «πόρους» του εκάστοτε ξενοδοχείου ή καταλύματος. Αυτός άλλωστε ήταν εξαρχής ο στόχος της Deliverback.

Όπως δηλώνει ο Γιώργος Αυγενάκης, η εταιρεία θέλει να εξυπηρετεί όλο και περισσότερους πολίτες δίνοντας αίσιο τέλος στην περιπέτεια που βιώνουν και μειώνοντας ταυτόχρονα το φόρτο εργασίας της κάθε επιχείρησης.

Όλα αυτά, συμπληρώνει, «με ασφάλεια, εγγύηση παράδοσης και χαμηλό κόστος για τους πελάτες».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις