Και ανταγωνιστής του Clubhouse το Facebook

Το Facebook είναι από τα παραδείγματα του μεγάλου κινδύνου που αντιπροσωπεύουν οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες για τους παραδοσιακούς παίκτες διαφόρων αγορών αλλά και για Startups.

Τον περασμένο Απρίλιο, το Facebook ανακοίνωσε μια σειρά προγραμματισμένων επενδύσεων σε νέα προϊόντα ήχου, συμπεριλαμβανομένου ενός ανταγωνιστή του Clubhouse, ενός είδους ζωντανού podacast, καθώς και νέα υποστήριξη για podcast.

Σήμερα, το Facebook λανσάρει επίσημα αυτά τα προϊόντα με την κυκλοφορία του Live Audio Rooms στις ΗΠΑ αποκλειστικά για iOS αρχικά, ξεκινώντας από δημόσια πρόσωπα, συγκεκριμένους podcasters και επιλεγμένες ομάδες Facebook.
Πιο συγκεκριμένα το Live Audio Rooms θα είναι διαθέσιμο σε βάθος χρόνου σε οποιοδήποτε επαληθευμένο δημόσιο πρόσωπο ή δημιουργό περιεχομένου στις ΗΠΑ με το Facebook να χρησιμοποιεί είτε ένα προφίλ είτε μια σελίδα Facebook στο iOS.

Tα Live Audio Rooms του Facebook θα προσφέρουν παρόμοια χαρακτηριστικά με το Clubhouse, με τους οικοδεσπότες της εκδήλωσης να εμφανίζονται σε στρογγυλεμένα εικονίδια προφίλ στο πάνω μέρος της οθόνης, ενώ οι ακροατές εμφανίζονται στο κάτω μισό της οθόνης,
Υπάρχουν επίσης επιλογές για υπότιτλους, ένα εργαλείο “σηκώστε το χέρι” για να ζητήσετε το λόγο και εργαλεία για να μοιραστείτε το δωμάτιο με άλλους στο Facebook μέσω ενημερώσεων ή δημοσιεύσεων ομάδας.
Οι οικοδεσπότες μπορούν να προσκαλέσουν άτομα να συμμετάσχουν ως ομιλητές πριν από τη συνεδρία ή μπορούν να επιλέξουν ακροατές κατά τη διάρκεια της ομιλίας για να συμμετάσχουν σαν ομιλητές. Σε κάθε συνεδρία, μπορεί να υπάρχουν έως και 50 ομιλητές και δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των ακροατών, αναφέρει το Facebook. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, οι χρήστες θα ειδοποιούνται όταν οι φίλοι ή οι ακόλουθοι συμμετέχουν στη συνομιλία.

Υποστηρίζοντας χρηματικά τους δημιουργούς – παραγωγούς

Κατά την ακρόαση, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν “μου αρέσει” ή να αντιδράσουν στο περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το κουμπί “Thumbs Up” στο κάτω μέρος της οθόνης, το οποίο σας συνδέει με το σύνολο αντιδράσεων emoji του Facebook. Επίσης οι ακροατές μπορούν να δείξουν υποστήριξη στο δημόσιο πρόσωπο του Live Audio Room στέλνοντας “Stars”. Αυτά τα αστέρια μπορούν να αγοραστούν κατά τη διάρκεια της συνομιλίας και να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή, με παρόμοιο τρόπο με το Facebook Live, για την χρηματική υποστήριξη του εκάστοτε δημιουργού.
Στέλνοντας αστέρια, ο ακροατής ανεβαίνει στην “Πρώτη Σειρά”, μια ειδική ενότητα που αναδεικνύει τους ανθρώπους που έστειλαν τα αστέρια. Αυτό επιτρέπει στους οικοδεσπότες της εκδήλωσης να αναγνωρίζουν εύκολα τους υποστηρικτές τους και ακόμη και να τους καλούν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, αν το επιλέξουν.

Διαβάστε ακόμα:

Clubhouse: Νέα χρηματοδότηση με την αξία του να φτάνει τα 4 δισ. δολάρια!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις