StartUpper

Εθνική Τράπεζα: “To πάω τράπεζα αλλάζει” ψηφιακά και omnichannel

Η Εθνική Τράπεζα πραγματοποίησε χθες εκδήλωση online για να παρουσιάσει τα νέα ψηφιακά προϊόντα και την γενική στρατηγική digital transformation, με τις τράπεζες να βρίσκονται, ακόμα και προ πανδημίας, σε φάση έντονου μετασχηματισμού από την “επίθεση” των Fintechs και NeoBanks κυρίως στην λιανική τραπεζική. Παράλληλα και οι εταιρικοί πελάτες αναζητούν λύσεις που θα κάνουν τις τραπεζικές και λογιστικές διαδικασίες τους πιο απλές, πιο ανταγωνιστικές και φυσικά ακόμα πιο ψηφιακές.

Μετά το άνοιγμα λογαριασμού online για νέους ιδιώτες πελάτες η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε το άνοιγμα λογαριασμού όψεως για εταιρείες – νέους πελάτες online μέσα σε τέσσερα βήματα. Η συγκεκριμένη νέα ψηφιακή δυνατότητα συμπληρώνεται και με το online επιχειρηματικό δάνειο “Business δάνειο εξπρές” έως 35.000 για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Μια επίσης νέα δυνατότητα για επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις στην αποδοχή και εκκαθάριση συναλλαγών με κάρτες είναι να αποκτήσουν τερματικά POS καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και Key2Pa με την επιλογή τερματικού και υπηρεσιών, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται online και εντός λίγων ωρών.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε αρκετές φορές αναφορά σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking το οποίο προσφέρει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών μέσω υπολογιστή και Smartphones για ιδιώτες και επιχειρήσεις αλλά και στο μότο  ότι το “πάω τράπεζα αλλάζει”.

Ειδικά για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στις οποίες ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει προχωρήσει και έχουν ανεπτυγμένες υπολογιστικές υποδομές στο cloud, η πλατφόρμα Open Banking της Εθνικής Τράπεζας επιτρέπει την ενσωμάτωση υπηρεσιών μισθοδοσίας, πληρωμών – εισπράξεων κ.α. σε εταιρικά λογισμικά ERP και λογιστικής διαχείρισης ακόμα και διαχείριση εταιρικών λογαριασμών σε άλλες τράπεζες.

Αλλά η πιο ενδιαφέρουσα υπηρεσία της ψηφιακής Εθνικής Τράπεζας είναι η υποστήριξη πελατών στη δημιουργία των δικών τους ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στη δική τους πελατειακή βάση με λύσεις όπως είναι:

Digital on boarding: Εγγραφή νέων χρηστών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δίνοντας τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία της Εθνικής Τράπεζας προκειμένου να διευκολύνουν και να απλοποιήσουν την πρόσβαση νέων χρηστών στις δικές τους ψηφιακές υπηρεσίες.

 Identity management: Διαχείριση χρηστών στις online πλατφόρμες των πελατών και των συνεργατών με στόχο την απλοποίηση της δημιουργίας ψηφιακών υπηρεσιών.

Λύσεις συλλογής και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων: Εστιάζουν στην ευκολία χρήσης ενώ προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.

Ψηφιακά πιστοποιητικά: Δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνολογία και των δεδομένων της Τράπεζας για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων από τους ίδιους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.

Σε ερώτηση σχετικά με εξαγορές και συνεργασίες με Startups, o Στράτος Μολυβιάτης, COO της Εθνικής Τράπεζας, απάντησε ότι ήδη η τράπεζα συνεργάζεται με Startups του NBG Business Seeds, έχει παρουσιάσει μια υπηρεσία Fintech – διαχείρισης οικονομικών, την Waiz, ενώ παρακολουθεί την αγορά των Startups.

Σε επόμενα ψηφιακά βήματα η τράπεζα θα επικεντρωθεί στην μετάβαση του core business στο cloud αλλά και τη χρήση AI στην omnichannel εξυπηρέτηση πελατών, στο fraud detection, στις προσωποποιημένες προσφορές σε πελάτες, στην διαχείριση εγγράφων κ.α.

 

Οι νικητές του 11ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας του NBG Business Seeds

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις