StartUpper

Η PayPal θα πάψει να χρεώνει τα τέλη καθυστέρησης για το Buy Now Pay Later

Η αλλαγή αυτή διευκολύνει κατά πολύ τις αγορές χωρίς επιπλέον χρεώσεις σε περίπτωση που οι καταναλωτές καθυστερήσουν να πληρώσουν μια δόση.

Η PayPal θα σταματήσει να χρεώνει τέλη καθυστέρησης για τους πελάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία buy now, pay later (BNPL) οπουδήποτε στον κόσμο από την 1η Οκτωβρίου.

Η αλλαγή αυτή ευθυγραμμίζει τις αγορές με μια πρακτική που η PayPal εφαρμόζει ήδη στην Αυστραλία, σύμφωνα με δελτίο Τύπου. Η υπηρεσία έχει γίνει γνωστή ως δυνατότητα Pay in 4 στις ΗΠΑ, Pay in 3 στο Ηνωμένο Βασίλειο και Pay in 4X στη Γαλλία.

Ακολουθώντας την επιτυχία της επιλογής Pay in 4 στην Αυστραλία, χωρίς τέλη καθυστέρησης, η εξάλειψη τους διευρύνει την εμπειρία του buy now, pay later, διευκολύνοντας τη χρήση της, όπως επίσημανε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος Global Pay Later Products της PayPal, Greg Lisiewski, στην ανακοίνωση.

Η αλλαγή αυτή βοηθά τους καταναλωτές να μην ανησυχούν για επιπλέον φόρους, καθώς διαχειρίζονται το πρόγραμμα δόσεων τους με τους δικούς τους όρους, ενώ παράλληλα επιτρέπει στους εμπόρους να αυξήσουν τις ρυθμιζόμενες πωλήσεις τους. Έτσι καταργεί ουσιαστικά τα εμπόδια που παρέχουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες σε πελάτες όλων των τύπων, εξυπηρετώντας συγχρόνως το χώρο του λιανικού εμπορίου.

Μια μελέτη του PYMNTS τον Ιούλιο διαπίστωσε μάλιστα ότι τα οφέλη για τους εμπόρους από τα σχέδια BNPL είναι σημαντικά. Μεταξύ άλλων ευρημάτων, διαπιστώθηκε ότι οι προσφορές BNPL μπορούν να εισάγουν τους εμπόρους σε προηγουμένως απρόσιτα κοινά, βελτιώνοντας συγχρόνως τις προοπτικές εσόδων τους για το κατάστημα.

Οι χρήστες BNPL τείνουν να πραγματοποιούν περισσότερες αγορές εντός του καταστήματος από τους καταναλωτές που πληρώνουν με άλλες μεθόδους. Η PayPal επικαλείται κιόλας στοιχεία της Samsonite που δείχνουν ότι οι πελάτες που χρησιμοποιούν το Pay in 4 αύξησαν τη μέση αξία της παραγγελίας κατά 25%.

Με τους πελάτες να αντιμετωπίζουν διαφορετικές οικονομικές καταστάσεις και έχοντας ανάγκη από ευέλικτες επιλογές πληρωμής, η ανταπόκριση σε τέτοιες μεθόδους καταβολής δόσεων είναι πολύ μεγάλη, δήλωσε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου της Samsonite David Oksman.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις