Η last-mile εταιρεία ρομποτικών παραδόσεων Coco σηκώνει χρηματοδότηση 36 εκατ. δολαρίων

Παρότι η Coco είναι μια “νέα” εταιρεία, αφού ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2020 απασχολεί 120 άτομα και σχεδιάζει να τα αυξήσει σε πάνω από 1.000 μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η πανδημία διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον για ρομποτικές παραδόσεις.

Η spinout του UCLA, πρώην Cyan Robotics, δραστηριοποιείται σε μια αγορά που περιλαμβάνει ονόματα όπως Starship, Nuro  και Kiwibot αλλά προσεγγίζει το θέμα παραδόσεων με απομακρυσμένο χειρισμό του οχήματος και όχι με πλήρη αυτονομία. 

“Πιστεύω ότι οι έμποροι υποεξυπηρετούνται από τον κλάδο των υπηρεσιών παράδοσης… έχουμε μια τεράστια ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία για εκατοντάδες χιλιάδες εμπόρους και τους πελάτες τους, σήμερα”, δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Zach Rash σε ανακοίνωσή του.

Η Coco λέει ότι κατάφερε να λειτουργήσει με 97% on-time rate, μειώνοντας παράλληλα τους χρόνους παράδοσης για τους πελάτες της κατά περίπου 30%. Η εταιρεία δεν διαθέτει ένα μεγάλο όνομα όπως στη περίπτωση της Nuro με την Dominos Pizza, αν και το Umami Burger με έδρα την Καλιφόρνια είναι μεγαλύτερος πελάτης της σε μια λίστα με 18 συνεργάτες εστιατορίων στον ιστότοπο της Coco.

“Αυτή τη στιγμή λειτουργούμε στη Σάντα Μόνικα και σε πέντε διαφορετικές γειτονιές του Λος Άντζελες”, λέει η εταιρεία στο TechCrunch. “Αργότερα φέτος θα επεκταθούμε σε πολλές άλλες μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ .Έχουμε συνεργαστεί με διεθνή εστιατόρια όπως το SBE (Umami Burger), επεκτεινόμαστε ενεργά σε πολλές τοποθεσίες και εξυπηρετούμε ένα ευρύ φάσμα οικογενειακών εστιατορίων όπως το Bangkok West Thai στη Σάντα Μόνικα και η εταιρεία ζυθοποιίας San Pedro στο Λος Άντζελες”.

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να επεκταθεί σε νέες πόλεις και να προσελκύσει νέου πελάτες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις