StartUpper

Skroutz.gr: Αύξηση τζίρου κατά 95%

Η Skroutz κατέγραψε ισχυρή αύξηση κέρδους αναφορικά με τον κύκλο εργασιών της, την ίδια στιγμή που το ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτά μεγαλύτερη ισχύ στην ελληνική αγορά. Η πλατφόρμα έχει μεταβάλλει τα δεδομένα, έχοντας προχωρήσει ταυτόχρονα σε σημαντικές επενδυτικές κινήσεις, οι οποίες έχουν ενδυναμώσει τη θέση της στην online αγορά.

Συγχρόνως, το μέγεθος των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την Skroutz έχει υπερδιπλασιαστεί, αφού από τα 4.500 μαγαζιά στην αρχή του 2020, στο τέλος του έτους έγιναν 7.300 καταστήματα, ενώ μέσα σε 9 μήνες την περίοδο του 2021 ανήλθαν σε 10.759.

Δεδομένης της καραντίνας λόγω πανδημίας και των συνεχών lockdowns στον χώρο της λιανικής πώλησης, η πλατφόρμα μετρά ήδη 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις σε μηνιαία βάση. Η εταιρεία βρίσκεται άλλωστε σε μια φάση βιώσιμης ανάπτυξης, η οποία αναμένεται να εξελιχθεί με τον ίδιο ρυθμό μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Σύμφωνα με τα φετινά αποτελέσματα εξαμήνου, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και συνάμα των πωλήσεων στο Skroutz.gr διατηρεί την πρωτιά στον κλάδο, παρά την επάνοδο σε μια κατάσταση κανονικότητας όσον αφορά ιδίως στις αγορές του κοινού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 ο κύκλος δραστηριοτήτων της Skroutz.gr σχεδόν διπλασιάστηκε κατά 95,42%, περίπου στα 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ. Στα θετικά, υπολογίζονται επίσης τα κέρδη προ φόρων που εντάθηκαν στο 131% από τα 7,1 εκατ. ευρώ του 2019 και κυμαίνονται στα 16,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους σημείωσαν αύξηση 146%, στα 12,5 εκατ. ευρώ.

Τέλος, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας ενισχύθηκε με πάνω από 60% – συγκριτικά με το 2019. Ειδικότερα, στον οργανισμό απασχολήθηκαν 425 υπάλληλοι με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας το 2020, στην κατάρτιση των οποίων επενδύει σημαντικά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις