Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Xsolla φτιάχνει web shop για να αυξήσει τα έσοδα των προγραμματιστών

Η εταιρεία ανταποκρίνεται στις προκλήσεις που δημιούργησε η αντιδικία Epic και Apple και βοηθά τους προγραμματιστές να αυξήσουν τα κέρδη και την απήχησή τους στους gamers.

Η Xsolla, η κορυφαία εταιρεία εμπορίας βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο, κατέχει σημαντική θέση στην αγορά καθώς προσφέρει ιδανικές λύσεις στην κατηγορία τους, βοηθώντας τους προγραμματιστές να επωφεληθούν από τις εξελίξεις που αφορούν στα καταστήματα εφαρμογών και σε άλλους τρόπους πληρωμής.  

«Η Xsolla περίμενε αυτήν τη συνταρακτική ανατροπή νωρίτερα μέσα στη χρονιά όταν κυκλοφόρησε πληθώρα προϊόντων τα οποία χρησιμοποιούν μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες videogames παγκοσμίως, με στόχο να συμβάλει στην αύξηση της κερδοφορίας των τελευταίων αλλά και να ενισχύσει τις σχέσεις τους με τους gamers, είτε αυτοί χρησιμοποιούν φορητές συσκευές είτε Η/Υ. Συνδυάσαμε αυτά τα προϊόντα και τις γνώσεις μας σε μια νέα, sophisticated λύση που ονομάζεται Xsolla Web Shop», δήλωσε ο Chris Hewish, Πρόεδρος της Xsolla.   

Μέσω του Xsolla Web Shopοι προγραμματιστές μπορούν να περιμένουν έως και 40% αύξηση στα έσοδά τους, ενώ παράλληλα έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν νέους παίκτες σε νέες γεωγραφικές περιοχές που προηγουμένως δεν ήταν διαθέσιμες σε αυτούς.  

Πρόκειται για μια λύση που αντιμετωπίζει πολλές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι προγραμματιστές όπως, για παράδειγμα, αυτές που αφορούν τη δυνατότητα εντοπισμού, το φθίνον περιθώριο κέρδους, την έλλειψη ελέγχου στην εμπειρία χρήστη, την πρόσβαση σε τοπικούς τρόπους πληρωμής, το crossgame marketing, την αποδοτικότητα στην απόκτηση χρηστών, την αποτελεσματική συνεργασία με δημιουργούς και influencers και πολλές άλλες. 

Τρεις είναι οι εξελίξεις που αλλάζουν το τοπίο του κλάδου και καθιστούν αυτή την ευκαιρία πιο επίκαιρη από ποτέ: 

  1. Η απόφαση του δικαστηρίου στην υπόθεση της αντιδικίας μεταξύ Epic και Appleεπιτρέπει στους προγραμματιστές τουApp Store να κατευθύνουν τους χρήστες σε άλλα συστήματα πληρωμών, παρακάμπτοντας αποτελεσματικά το μερίδιο 30% σε πληρωμές εντός εφαρμογής που λαμβάνει η Apple. 
  2. Η Apple ανακοίνωσε ότι είναι πρόθυμη να επιτρέψει τη χρήση εναλλακτικών τρόπων πληρωμής εκτός του App Store. 
  3. Η Νότια Κορέα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως, η οποία υπερψήφισε έναν νόμο που υποχρεώνει την Apple και την Google να προσθέσουν στις πλατφόρμες τους εναλλακτικά συστήματα πληρωμής. 

Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τόσο η Apple όσο και η Google δηλώνουν ρητά ότι τα παιχνίδια πολλαπλών πλατφορμών μπορούν να πουλήσουν IAP εκτός των mobile  εφαρμογών, γίνεται σαφές ότι οι προγραμματιστές είναι έτοιμοι να ξεκλειδώσουν το πλήρες δυναμικό τους σε ό,τι αφορά τα έσοδα, να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους και να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους χρήστες τους. 

Ο Yoshio Osaki, Πρόεδρος και CEO της IDG Consulting, δήλωσε σχετικά με την Xsolla: «Παρόλο που είναι ακόμα νωρίς για να προσδιορίσουμε το επίπεδο του πιθανού αντίκτυπου από την απόφαση της Apple, πρόκειται για ένα θετικό πρώτο βήμα προς την επέκταση των επιλογών των καταναλωτών, καθώς και προς την αυξημένη ευελιξία στην οικονομική αξιοποίηση και τα επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία οι προγραμματιστές χρειάζονται τόσο πολύ. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι άκρως θετικό για τον κλάδο, αλλά η εκτέλεση και η εφαρμογή τόσο από την Apple όσο και από τους προγραμματιστές θα είναι σημαντική». 

Υψηλή εμπορική τεχνογνωσία στον κλάδο του gaming  

Με ένα ισχυρό και στέρεο σύνολο εργαλείων και υπηρεσιών, η Xsolla βοηθά για περισσότερα από 16 χρόνια τους προγραμματιστές και τους publishers βιντεοπαιχνιδιών ανά τον κόσμο να προωθούν, να πωλούν, να συνδέουν και να βελτιστοποιούν τα παιχνίδια τους, μελετώντας προσεκτικά τις μεταβαλλόμενες τιμές της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών. Στόχος της να επιτρέπει στους συνεργάτες της να τοποθετούνται στην αγορά με τέτοιον τρόπο, που η επιτυχία τους θα συνεχίζεται σταθερά. 

Το 2020, τα ψηφιακά και mobile πορτοφόλια αντιπροσώπευαν περίπου το 45% των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, αποτελώντας τον δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής παγκοσμίως. Αυτός ο αριθμός εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 60% το 2025 

Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να πληρώσουν με mobile πορτοφόλια σε χώρες όπως η Μαλαισία και η Ινδία και άλλες περιοχές όπου οι πιστωτικές κάρτες δεν αποτελούν τον κύριο τρόπο πληρωμής. Με τη λύση Xsolla Web Shop, οι προγραμματιστές έχουν άμεση πρόσβαση σε περισσότερες από 700 μεθόδους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των πιο δημοφιλών στη Νοτιοανατολική Ασία. 

«Μέσω του Xsolla Web Shop, βοηθάμε τους προγραμματιστές παιχνιδιών να σκεφτούν και να βελτιστοποιήσουν τα mobile παιχνίδια τους σε πολλές πλατφόρμες, προκειμένου να επεκτείνουν την επιχείρησή τους σε νέες αγορές και να αναπτύξουν το κοινό τους», δήλωσε ο Anton Zelenin, Head of Game Commerce στην Xsolla. «Οι ευκαιρίες που προσφέρει είναι τεράστιες και έχουμε δει εκπληκτικά success stories από συνεργάτες που έχουν ενσωματώσει αυτήν τη λύση». 

Πώς το Xsolla Web Shop βοηθά τους Game publishers; 

Η μίξη επιλεγμένων εργαλείων και υπηρεσιών της Xsolla επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν εικονικά νομίσματα και στοιχεία στους λογαριασμούς τους χρησιμοποιώντας το προτιμώμενο τοπικό νόμισμα και τρόπο πληρωμής έχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη σε πολλές διαφορετικές γλώσσες.  

Επιπλέον, η λύση προσφέρει στους προγραμματιστές τα εργαλεία που τους επιτρέπουν να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των mobile και PC games τους πέρα από τα καταστήματα εφαρμογών και άλλες πλατφόρμες. 

Το μέλλον των mobile παιχνιδιών είναι μεγάλο. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να προκύψουν νέα έσοδα και να επεκταθεί το κοινό μέσω μιας προσαρμοσμένης εμπειρίας πολλαπλών πλατφορμών που καλύπτει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των παικτών.  

Με τις προτεινόμενες αλλαγές στο App Store και το μεταβαλλόμενο τοπίο στις αγορές εντός εφαρμογής, η Xsolla βλέπει την ευκαιρία να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων gaming για τους υπάρχοντες και τους μελλοντικούς συνεργάτες της. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Xsolla Web Shop και την ενίσχυση των mobile games στο: xsolla.pro/web-shop. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις