Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το McDonald’s στοιχηματίζει στο delivery

Το Mcdonalds έχει αυξήσει τις delivery παραγγελίες αλλά παρόλα αυτά ξοδεύει πολλά σε υπηρεσίες διανομής λόγω προμήθειας.

Ακόμα και όταν αίρονται οι περιορισμοί λόγω πανδημίας στα εστιατόρια σε όλο τον κόσμο, η McDonald’s στοιχηματίζει ότι οι παραδόσεις Big Mac θα παραμείνουν σε ζήτηση. Τα τελευταία πέντε χρόνια, η αλυσίδα fast food έχει δεκαπλασιάσει τη δυνατότητα παράδοσης από μόλις 3.000 εστιατόρια της σε πάνω από 32.000 παγκοσμίως, δήλωσε ο Κρίστοφερ Κεμπτσίνσκι, διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές. 

Η εταιρεία μολονότι δεν αναλύει τα αριθμητικά δεδομένα σχετικά με το delivery, δείχνει να έχει αυξηθεί κατά δισεκατομμύρια. Οι παραγγελίες μέσω παράδοσης έχουν επίσης πολλαπλασιαστεί καθώς οι πελάτες τείνουν να κάνουν μαζικές παραγγελίες. 

Όσοι μάλιστα καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, αναγκάζουν την αλυσίδα εστιατορίων να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της κατ’ οίκον παράδοσης που εξυπηρετεί πολλούς χάρη των συνθηκών.  

Μέχρι στιγμής φέτος, πάνω από το 20% των πωλήσεων -ή περίπου 13 δισ. δολάρια – στις έξι μεγαλύτερες αγορές της McDonald’s προέρχονται από ψηφιακά κανάλια, είτε αυτό γίνεται μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω περιπτέρων drive-in, είτε μέσω απλής παράδοσης. 

Οι αγορές αυτές είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, ο Καναδάς και η Αυστραλία. Αυτό συμβάλλει στην αύξηση των κερδών αφού το τρίτο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη της McDonald’s αυξήθηκαν στα 2,1 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 22% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.  

Η πανδημία είχε επιταχύνει την ξαφνική ζήτηση για διανομή φαγητού, κάτι που ο Kempczinski παραδέχεται ότι η εταιρεία δεν το περίμενε, βλέποντας ότι το delivery ικανοποιούσε μια ανάγκη των πελατών που δεν είχαν εκτιμήσει πλήρως πριν μερικά χρόνια, η οποία ήρθε για να μείνει. 

Το μέλλον του delivery στα McDonald’s 

Ένα διαρκές ζήτημα για τα εστιατόρια παραμένει η προμήθεια που χρεώνουν οι εταιρείες παράδοσης φαγητού, ακόμη και για μια παγκόσμια αλυσίδα εστιατορίων αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.  

Η McDonald’s συνεχίζει να βρίσκεται σε διάλογο με τρίτους παρόχους για τις τιμές παράδοσης, χρησιμοποιώντας την τεράστια κλίμακα της στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.   

Η εταιρεία έχει μπει σε συζητήσεις για να αξιοποιήσει το γεγονός ότι είναι η μεγαλύτερη εταιρεία εστιατορίων στον κόσμο και έχει την ικανότητα να προωθήσει την επισκεψιμότητα, πράγμα που θεωρεί ότι πρέπει να αντικατοπτρίζεται στις τιμές που πληρώνουν για τις υπηρεσίες διανομής.   

Στελέχη του McDonald’s δηλώνουν ότι σκέφτονται επίσης το πώς η δημοτικότητα της παράδοσης θα αλλάξει την εμπειρία των πελατών που τρώνε στα εστιατόρια του, καθώς και τα πιθανά σενάρια για το πώς θα επαναχρησιμοποιηθεί ο χώρος αν τα meals δεν επανέλθουν στο επίπεδο που ήταν πριν από την πανδημία.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις