StartUpper

Πως να απογειώσετε το mobile marketing στις γιορτές μέσω Viber

Έξι βήματα για να γίνετε πιο έξυπνοι marketers και να κερδίσετε τους πελάτες μέσα από το βασικό τους μέσο αγορών, το smartphone τους με ένα κλικ!

Η περίοδος των γιορτών προσφέρει μια αφθονία ευκαιριών για τους mobile marketers. Κάτι που σήμερα είναι πιο αληθινό από ποτέ αφού η πανδημία επιτάχυνε τους ρυθμούς των ψηφιακών αγορών. Η μελέτη της Statista δείχνει ότι το 2020 το online shopping αυξήθηκε κατά 25%, φτάνοντας τα 4,2 τρις δολάρια παγκοσμίως.

Με την πλειονότητα των αγορών να γίνονται μέσω κινητού (55% σε σχέση με 41% που γίνονται από υπολογιστή) είναι σαφές ότι οι έξυπνοι marketers πρέπει να βρουν τρόπο να συνδεθούν με τους πελάτες τους εκεί που ήδη βρίσκονται οι τελευταίοι: στα smartphones τους.

Πώς μπορείτε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη γιορτινή περίοδο και να απολαύσετε όλα τα προνόμια που μπορεί να προσφέρει το mobile marketing;

Δημιουργείστε σούπερ εξατομικευμένα μηνύματα για τους πιο πιστούς πελάτες

Η εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη αυξάνει τις πιθανότητες να αγοράσει κατά 80%. Άλλωστε, 4 στους 10 αγοραστές την περίοδο των γιορτών θέλουν οι έμποροι να θυμούνται τις προσωπικές τους λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το μέγεθός τους ή κάποιο είδος που έχουν ήδη αγοράσει.

Συνδυάζοντας το σύστημα CRM τους με τα Viber Business Messages, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύσουν την ιστορία της επικοινωνίας με τον καταναλωτή και να αναλύσουν τη συμπεριφορά του, προκειμένου να μπορούν να στείλουν χρήσιμες και εξατομικευμένες προσφορές.

Ενδεικτικά, κάποιες γιορτινές ιδέες για έμπνευση:

  • Στείλτε ειδοποιήσεις για να ενημερώσετε το κοινό σας αν κάποιο προϊόν που προόριζαν για δώρο βγαίνει σε προσφορά ή επέστρεψε στο στοκ σας.
  • Δημιουργείστε ένα ψηφιακό οδηγό δώρων με ιδέες για γονείς, συντρόφους, φίλους, παιδιά και οποιονδήποτε άλλο και προωθήστε τους σχετικούς οδηγούς στους αντίστοιχους πελάτες.
  • Επιβραβεύστε τους mobile πελάτες σας με αποκλειστικά κουπόνια προσφορών για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
  • Προσκαλέστε καταναλωτές να συμμετάσχουν σε λοταρίες, giveaways με άμεσα δώρα και προκλήσεις που θα τους χαρίσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Αυτοματοποιείστε την εξυπηρέτηση πελατών

Στον ψηφιακό κόσμο, που δεν σταματά να κινείται ποτέ, οι εταιρείες πρέπει να είναι διαθέσιμες 24/7. Το 71% των καταναλωτών έχουν την απαίτηση οι επιχειρήσεις να επικοινωνούν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο. Αλλά κοστίζει πολύ να είναι κάποιος στο τηλέφωνο όλο το εικοσιτετράωρο, κάθε μέρα. Αντ’ αυτού, τα chatbots μπορούν να αναλάβουν το μεγάλο βάρος της δουλειάς και να βοηθήσουν την εταιρεία να διαχειριστεί το mobile marketing της εορταστικής περιόδου.

Όχι μόνο είναι πιο οικονομικό για τις επιχειρήσεις, αλλά και οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα έμπορο που τους υποστηρίζει τόσο στις ψηφιακές όσο και στις φυσικές τους εμπειρίες με μηνύματα και εικονικούς βοηθούς.

Τα Viber Chatbots είναι διαθέσιμα για να απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών άμεσα. Μειώνουν τα κόστη του προσωπικού και αυτοματοποιούν διαδικασίες ρουτίνας ενώ προσφέρουν πληροφορία για τους πελάτες που μπορεί να αναλυθεί, δίνοντάς σας ένα σαφές πορτρέτο του κοινού και των αναγκών του (κάτι που επιθυμεί το 64% των πελατών), μιλώντας στη γλώσσα του και χρησιμοποιώντας διαδραστικά στοιχεία.

Χρησιμοποιήστε εκπρόσωπο για να βοηθήσετε τους πελάτες σας

Το 86% των χρηστών έχουν την απαίτηση τα chatbots να τους κατευθύνουν πάντα σε κάποιον εκπρόσωπο αν υπάρχει ανάγκη, κάτι που είναι πιο σημαντικό κατά την περίοδο των γιορτών, όταν οι πελάτες χρειάζονται βοήθεια για να βρουν τα κατάλληλα δώρα.

Μέσα από τα Viber Business Messages υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία που επιτρέπει στους εκπροσώπους να δώσουν συμβουλές για τα προϊόντα, αλλά και να βοηθήσουν τους καταναλωτές ή να μελετήσουν τα σχόλια των πελατών, ώστε να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση και να διατηρήσουν τους νέους πελάτες.

Δημιουργείστε συνδυαστική καμπάνια mobile marketing

Μια πιο εξελιγμένη στρατηγική για το mobile marketing των γιορτών μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Δημιουργώντας π.χ. ένα παιχνίδι έρχεστε σε επαφή με έναν διασκεδαστικό τρόπο με τους καταναλωτές εν μέσω των γιορτών, αυξάνοντας παράλληλα τον αριθμό όσων θα γραφτούν στο  chatbot ή θα κατεβάσουν την σχετική εφαρμογή.

Μειώστε την εγκατάλειψη καλαθιού

Οι καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι τους το 70% με 90% των φορών. Για να μειωθεί αυτό το ποσοστό, ειδικά την περίοδο των γιορτών, οι εφαρμογές μηνυμάτων μπορούν να στείλουν εξατομικευμένα μηνύματα και υπενθυμίσεις, μαζί με ευχές και εκπτώσεις.

Ενημερώστε τους πελάτες για τις παραγγελίες τους

Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν πού βρίσκονται οι παραγγελίες τους και να έχουν την ευκαιρία να ελέγχουν το χρόνο παράδοσης, ειδικά όταν περιμένουν τα δώρα να φτάσουν στην ώρα τους για τις γιορτές.

Σύμφωνα με μια μελέτη, το 41% των καταναλωτών θεωρούν τη γρήγορη και έμπιστη παράδοση ως ένα από τους πιο βασικούς παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη όταν αγοράζουν online. Με τα business messages δεν υπάρχει αναμονή για να απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος, ενώ μπορούν να ρυθμιστούν και οι ώρες παράδοσης. Σε περίπτωση ανεπιτυχούς παράδοσης, οι πελάτες λαμβάνουν επίσης ένα μήνυμα με τις επιλογές που έχουν για τη συνέχεια.

Με την περίοδο των εορτών να πλησιάζει, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενσωματώσουν το mobile marketing στη συνολική τους στρατηγική για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα πιθανά κέρδη της γιορτινής περιόδου, να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους και να τους φέρουν ένα κλικ μακριά από μια αγορά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις