Η φινλανδική εταιρεία εφοδιαστικής τρίτων OGOship σήκωσε 4 εκατ. ευρώ
Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο.
Βοηθώντας τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να εκσυγχρονίσουν την εφοδιαστική τους αλυσίδα, η νεοσύστατη εταιρεία OGOship με έδρα το Ελσίνκι συγκέντρωσε 4 εκατ. ευρώ σε έναν πρώτο γύρο χρηματοδότησης. Στον pre-series επενδυτικό γύρο συμμετείχαν οι υφιστάμενοι χρηματοδότες Maki.vc, με επικεφαλής τους Flashpoint Venture Capital και Innovestor Ventures. Επισημαίνεται ότι μέχρι σήμερα, η νεοσύστατη επιχείρηση έχει συνολικά συγκεντρώσει 6,3 εκατ. ευρώ.
Με τα νέα κεφάλαια, η εταιρεία θα αφοσιωθεί στα σχέδια διεθνούς επέκτασης, συμπεριλαμβάνοντας 4 με 5 χώρες ετησίως στο υφιστάμενο δίκτυο αποθήκευσης, ενώ κάποια χρήματα θα δοθούν για την αναβάθμιση των δραστηριοτήτων της στη Γερμανία, τη Σουηδία, τη Φινλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Από το 2017, η εταιρεία άρχισε να δημιουργεί μια παγκόσμια λύση εφοδιαστικής αλυσίδας ηλεκτρονικού εμπορίου δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα. Η εταιρεία είναι ένθερμος υποστηρικτής της μη χρήσης πλαστικών συσκευασιών, εκτροπών, τεχνολογιών τελευταίας στιγμής για τον υπολογισμό των συντομότερων διαδρομών παράδοσης και αερομεταφορών.
Μετά από 5 χρόνια, η OGOship απασχολεί πάνω από 50 υπαλλήλους σε 5 χώρες και διαθέτει 7 κόμβους logistics σε όλη την Ευρώπη. Όραμα της είναι να γίνει παγκόσμια χωρίς να σπαταλά τους πόρους του πλανήτη. Σύμφωνα με την εταιρεία, χάρη στη λύση τους οι πελάτες μπορούν να μειώσουν το κόστος αποστολής κατά 40% και πλέον, να αυξήσουν την ταχύτητα παράδοσης κατά 70% και να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 96%.
Η ομάδα της OGOship έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία έχει εισέλθει με επιτυχία στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας, ενώ συνεχίζει ακόμη την ταχεία της ανάπτυξη στις Σκανδιναβικές χώρες.
Παράλληλα, το ότι το συνολικό μέγεθος της αγοράς 3PL στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 465 δισ. δολάρια μέχρι το 2022, με τη συνολική εκτιμώμενη ευρωπαϊκή αγορά μόνο να ανέρχεται σε 500.000 λιανοπωλητές e-commerce, σε συνδυασμό με το 2020 όταν η ανάπτυξη του κλάδου κυμαινόταν στο 40% σε ετήσια βάση, προμηνύει θετική έκβαση για τους παίκτες του χώρου.