Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Shein, AliExpress, Asos “κλέβουν” το Black Friday από fast fashion μαγαζιά

Τα e-shops μοιάζουν να είναι πιο κοντά στις εκπτώσεις από ότι άλλα μεγάλα φυσικά καταστήματα που συχνά υπερτιμολογούν κάποια προϊόντα τους.

Μια ματιά στην online αγορά και το Black Friday ζωντανεύει μέσα από τις προσφορές σε ρούχα, οικιακά και συσκευές. Ένα παράδειγμα είναι το κινέζικο Shein, μια πλατφόρμα αγορών με τεράστια ποικιλία σε είδη ρουχισμού, τσάντες, παππούτσια και αξεσουάρ, είδη για το σπίτι ή τα κατοικίδια και άλλα πολλά. Το Shein έγινε πολύ δημοφιλές τελευταία ανάμεσα στους νέους της Gen Z και τους Millenials, οι οποίοι έμαθαν και συνήθισαν πια μες στην πανδημία να κάνουν σχεδόν μόνο online παραγγελίες.

Αντικαθιστώντας ενίοτε το eBay, η AliExpress της Alibaba, που συνίσταται από μικρές επιχειρήσεις στην Κίνα, καθώς και το βρετανικό Asos, το οποίο αποτελεί μια πλατφόρμα ρούχων έρχονται να προστεθούν στα τοπ 3 των επιλογών των e-καταναλωτών που αγοράζουν από τη μια θήκες για κινητά, ηλεκτρικές συσκευές ή πράγματα για το γραφείο, και από την άλλη παίρνουν casual outfits ή φόρμες γυμναστικής, πολλά από τα οποία φτάνουν στην πόρτα τους μετά από 2 εβδομάδες μέχρι και εντός 3 ημερών με την επιλογή άμεσης παραλαβής.

Οι εκπτώσεις που τα e-shops αυτά δίνουν στους πελάτες τους δείχνουν να είναι ολίγον πιο ανταγωνιστικές και να προσομοιάζουν στην πραγματικότητα, αφού λειτουργούν σαν outlet με τιμές που μπορούν να φτάσουν έως και μείον 60% – 70%, δίνοντας παράλληλα αρκετά κουπόνια για τις αγορές που πραγματοποιούν τα άτομα από την εφαρμογή ή από μια απλή εγγραφή στις υπηρεσίες τους.  

Τα ηλεκτρονικά μαγαζιά προσφέρουν bonus με κάθε αγορά που μπορεί να ξεπερνά μια τιμή σε έναν κατάλογο που διατείνεται από παιχνίδια για παιδιά και ζωάκια, είδη για τον κήπο και οικιακές συσκευές, μέχρι προϊόντα γυμναστικής και ομορφιάς που το ίδιο το Shein λ.χ. παράγει μαζικά χωρίς να εξυπηρετεί άλλα brands πέρα από το δικό του. 

Το τελευταίο με κάθε σύνδεση δίνει δώρο επίσης εκπτωτικά κουπόνια, τα οποία χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με τις προσφορές της Black Friday, η οποία έχει αρχίσει να ισχύει εδώ και κάποιες μέρες για ορισμένα κομμάτια. Η Asos ακόμη παρέχει δωρεάν παραλαβές παγκοσμίως ενώ η AliExpress ξεκινά τις εκπτώσεις της σε πολλά είδη από 50%, θυμίζοντας περισσότερο το αμερικάνικο μοντέλο της παραδοσιακής Black Friday που εφαρμόζεται πλήρως στην αγορά των ΗΠΑ.  

Τα παραπάνω έχουν κατορθώσει να αποκτήσουν περισσότερο αγοραστικό κοινό, απευθυνόμενα στους νέους ακριβώς γιατί προσφέρουν το μάξιμουμ σε γκάμα με το μίνιμουμ στην τιμή, χωρίς να ξεφεύγουν από όσα υπόσχονται δηλαδή από τις “Black Friday τιμές εδώ και τώρα”. Επιπλέον, το ότι κάνουν αποστολές στις πιο πολλές χώρες του κόσμου, εξυπηρετώντας τις μεγάλες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης συνέβαλλε σε αυτό, καθιστώντας επιχειρήσεις όπως το Shein το πιο πολυσυζητημένο brand στο TikTok το Youtube και το Instagram

Ένας λόγος λοιπόν που αρκετοί και νέοι έχουν σταματήσει να κόβουν βόλτες σε φυσικά μαγαζιά και αρχίζουν να κάνουν scroll στις εφαρμογές και τα σαιτ των e-shop αλυσίδων που δίνουν μεν μια fast fashion λύση με το λιγότερο όμως κόστος μεταφορών και αγορών, είναι ότι βρίσκουν πραγματικές προσφορές (ίσως και off season), πληρώνοντας τελικά αυτό που παίρνουν.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις