Η γενιά που δεν νιώθει άνετα να συνδέει τραπεζικά στοιχεία σε εφαρμογές

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγαλύτερης ηλικίας νιώθουν ανασφάλεια όταν μοιράζονται τα τραπεζικά τους στοιχεία με εφαρμογές.

Παρόλο που οι ψηφιακές μέθοδοι πληρωμής χρησιμοποιούνται πλέον ευρέως, ορισμένοι καταναλωτές που ανησυχούν για την προστασία των τραπεζικών τους λογαριασμών και των προσωπικών τους πληροφοριών αντιστέκονται στη χρήση εφαρμογών τρίτων που συνδέονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Στην πραγματικότητα, το 24% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται “λίγο” ή “καθόλου” άνετα να μοιράζονται τα διαπιστευτήρια του τραπεζικού τους λογαριασμού με τρίτους, σύμφωνα με την έρευνα Convenience Versus Security, μια συνεργασία του PYMNTS και της MX που διεξήχθη σε 2.368 καταναλωτές.

Μεταξύ αυτών των επιφυλακτικών καταναλωτών, το 60% ανησυχεί για την κλοπή των χρημάτων του, το 57% δεν θέλει να παρέχει τα διαπιστευτήρια του λογαριασμού του σε τόσους πολλούς παρόχους, το 51% δεν πιστεύει ότι οι συνδέσεις είναι ασφαλείς και το 45% δεν εμπιστεύεται το τρίτο μέρος με το οποίο συνδέεται.

Αυτοί οι καταναλωτές που αισθάνονται ανασφάλεια όταν πρόκειται να μοιραστούν τα στοιχεία της τράπεζάς τους είναι πιθανό να περιμένουν διάφορα χαρακτηριστικά όταν συνδέουν λογαριασμούς επιταγών ή ταμιευτηρίου με χρηματοοικονομικές εφαρμογές. Μεταξύ τους, το 67% αναμένει ασφάλεια και προστασία, το 61% θέλει εμπιστοσύνη και το 52% ζητά αξιοπιστία. Αντίθετα, μεταξύ των άλλων καταναλωτών – εκείνων που αισθάνονται αρκετά άνετα σχετικά με την κοινοποίηση των στοιχείων του τραπεζικού τους λογαριασμού – λιγότεροι από τους μισούς ενδιαφέρονται για αυτά τα στοιχεία.

Μεταξύ όλων των καταναλωτών που διαθέτουν εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών συνδεδεμένες με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, το 52% δηλώνει ότι αναμένει οι εφαρμογές αυτές να είναι αξιόπιστες, το 48% προτιμά τις ειδοποιήσεις όταν υπάρχει δραστηριότητα στην εφαρμογή, το 45% λέει ότι οι εφαρμογές θα πρέπει να τους επιτρέπουν να παρακολουθούν τις συναλλαγές και το 43% λέει ότι οι εφαρμογές θα πρέπει να παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση.

Οι προσδοκίες αυτές ποικίλλουν βέβαια ανάλογα με τη γενιά. Ωστόσο, όλες οι ηλικιακές ομάδες αξιολογούν σημαντικά αυτά τα ζητήματα, αλλά οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι αναφέρουν την υψηλότερη βαθμολογία για καθένα από αυτά καθώς προβληματίζονται λίγο παραπάνω από τους υπόλοιπους. Ανάμεσα σε αυτούς, το 61% σημειώνει ότι η αξιοπιστία και οι σχετικές ειδοποιήσεις είναι εξίσου σημαντικές, με το 54% τους να θέλει να παρακολουθεί τις συναλλαγές που γίνονται και το αντίστοιχο 48% να αξιολογεί την ταχύτητα ως σημαντικό παράγοντα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις