Το Cheflix του Άμστερνταμ συγκεντρώνει 2 εκατ. ευρώ

Η πλατφόρμα streaming περιλαμβάνει βίντεο των σεφ που έχουν γνώσεις Michelin και με βάση τις γευστικές συνήθειες του χρήστη για εύκολες συνταγές.

Το Cheflix με βάση το Άμστερνταμ, μια πλατφόρμα για masterclasses από σεφ και εμπειρογνώμονες Michelin, μόλις συγκέντρωσε 2 εκατ. ευρώ σε νέο γύρο χρηματοδότησης, προερχόμενο από ένα ολλανδικό οικογενειακό ταμείο. Χάρη στα lockdown, ο τομέας του streaming έχει εκτοξευτεί με το “Netflix των Michelin σεφ σταρ” να έχει ήδη δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές.

Η πλατφόρμα ξεκίνησε φέτος τον Ιανουάριο ενώ ιδρύθηκε από τους Thomas van Burg και Jeroen van den Brink, και απευθύνεται σε όλους όσους αγαπούν τη μαγειρική και το καλό φαγητό, ανεξάρτητα από την εμπειρία ή το επίπεδο μαγειρικής τους. Η πλατφόρμα διαθέτει έναν κατάλογο με βίντεο με τους αρχηγούς των αστέρων Michelin να διδάσκουν βήμα προς βήμα πώς να βάζουν γρήγορα και εύκολα ιδανικά πιάτα στο τραπέζι.

Η πλατφόρμα, η οποία παρέχει online masterclasses με μέση διάρκεια 10 λεπτών το καθένα, βοηθά τους χρήστες να μάθουν με τον δικό τους τρόπο και ρυθμό να μαγειρεύουν αντίστοιχα πιάτα. Με κάθε masterclass, οι χρήστες μπορούν να κατεβάζουν ένα βιβλίο εργασίας με όλες τις συνταγές, να κρατούν σημειώσεις και να έχουν αμέσως στη διάθεσή τους εύχρηστες λίστες αγορών.

Ο Jeroen van den Brink, συνιδρυτής του Cheflix, δήλωσε ότι αυτά τα διεθνή masterclasses είναι στην πραγματικότητα σαν μικρές ταινίες μεγάλου μήκους. Οι ηχογραφήσεις γίνονται στα σπίτια των σεφ ή σε εξωτερικές τοποθεσίες. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία User Experience και Τεχνητής Νοημοσύνης εντός της εφαρμογής, η Startup στοχεύει επίσης στην παρουσίαση προσαρμοσμένου περιεχομένου για κάθε χρήστη, πράγμα που σημαίνει ότι ένας χορτοφάγος, για παράδειγμα, δεν θα συναντήσει συνταγές με κρέας.

Εκτός από τα masterclasses, οι θεατές μπορούν επίσης να μάθουν τα πάντα για κρασιά, σαμπάνιες, κοκτέιλ και την παρασκευή ψωμιού, δίνοντας στους συνδρομητές των foodies πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου. Η νέα χρηματοδότηση θα βοηθήσει το Cheflix να επιταχύνει τη διεθνή ανάπτυξή του, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σκανδιναβία.

Επιπλέον, τα νέα κεφάλαια θα ενισχύσουν το μάρκετινγκ, επιτρέποντας την επέκταση της ομάδας, προκειμένου να διαμορφώσουν νέο περιεχόμενο και να προστεθούν ακόμη περισσότεροι διάσημοι διεθνείς σεφ στον κατάλογο των προσκεκλημένων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις