Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Viber: Τι άλλαξε στα Business Messages

Το Viber επέτρεψε στους χρήστες να αντιγράφουν με ευκολία κωδικούς, emails και links που τους στέλνουν οι εργοδότες-εταιρείες τους.

Το Viber  βελτιώνει το επίπεδο της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των χρηστών του με τις εταιρείες να μπορούν να στείλουν βίντεο και τους χρήστες να αντιγράφουν κωδικούς, links και πληροφορίες επαφής με ένα πάτημα της οθόνης μέσα στο περιβάλλον των Business Messages. 

Μετά από αυτήν την αναβάθμιση, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να στέλνουν βίντεο στους χρήστες μέσω του λογαριασμού τους Viber Business. Η λειτουργία αφορά βίντεο σε μορφή 3gp, m4v, mov και mp4 με μέγιστο μέγεθος 200MB. Οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν και να καρφιτσώνουν ένα βιντεομήνυμα, όπως μπορούν να κάνουν με οποιοδήποτε άλλο Business Messages. Τα μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς τους χρήστες μπορούν να είναι διαφόρων ειδών: 

  • Μόνο βίντεο
  • Βίντεο και κείμενο
  • Βίντεο, κείμενο και κουμπί CTA

Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στέλνουν ακόμη πιο διαδραστικό, δημιουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε να δείχνουν νέα προϊόντα, να εξηγούν τα χαρακτηριστικά τους, να δίνουν οδηγίες χρήσης κλπ. Για παράδειγμα μια εταιρεία θα μπορούσε να στείλει ένα βίντεο που να εξηγεί σε ένα χρήστη που αγόρασε προϊόντα της πώς να τα συνδυάζει με άλλα. Αυτή η λειτουργία λανσάρεται από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου. 

Επιπρόσθετα, για να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία των χρηστών με τις εταιρείες, το Viber τούς επιτρέπει να αντιγράφουν κωδικούς, τηλεφωνικούς αριθμούς, emails και links από τα Business Messages. Η λειτουργία αυτή ισχύει για νούμερα με 4 ψηφία ή μεγαλύτερα. Κρατώντας πατημένο το νούμερο, ο χρήστης θα μπορεί να το αντιγράψει (θα λάβει ένα μήνυμα «έγινε αντιγραφή του αριθμού»). Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κωδικούς μιας χρήσης, προωθητικούς κωδικούς, κωδικούς εντοπισμού πακέτων κλπ. 

Αν ο χρήστης προχωρήσει σε σύντομο πάτημα, τότε θα δει ένα μενού με διάφορες επιλογές: κλήση, μήνυμα, προσθήκη επαφής κλπ, ή θα κατευθυνθεί σε ένα site ή διεύθυνση email. Η λειτουργία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σε Androind και Desktop και έρχεται σύντομα στο iOS. 

Αναλυτικά, οι βασικές λειτουργίες που κυκλοφόρησαν το 2021 για να επιτρέψουν την υποστήριξη πελατών και την διαχείριση σημαντικών πληροφοριών:

  • Η επιλογή αμφίδρομης ανταλλαγής αρχείων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στέλνουν σημαντικές πληροφορίες και διάφορα είδη αρχείων (εγγυήσεις, τιμολόγια, καταλόγους, επιβεβαιώσεις κρατήσεων, πιστοποιητικά κλπ). Οι χρήστες μπορούν να στέλνουν διάφορα αρχεία όπως αντίγραφο ταυτότητα και άλλα έγγραφα. 
  • Οι χρήστες μπορούν εύκολα να στέλνουν βίντεο και φωτογραφίες σε επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που αγοράζει ένα καινούργιο τραπέζι και δυσκολεύεται να το συναρμολογήσει, μπορεί να λάβει οδηγίες στέλνοντας ένα βίντεο στην επιχείρηση μέσω Viber και δείχνοντας το πρόβλημά του.
  • To Viber επιτρέπει στους χρήστες να καρφιτσώνουν σημαντικά Business Messages σε μια συνομιλία ή να καρφιτσώνουν ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή του κεντρικού μενού συνομιλιών τους – για παράδειγμα το αποτέλεσμα ενός PCR test που θα έχουν έτοιμο για το ταξίδι τους.
  • Οι χρήστες μπορούν να απαντούν σε συγκεκριμένα μηνύματα μέσα στα Business Messages κάτι που κάνει τις συζητήσεις πιο κατανοητές.
  • Αν μια εταιρεία δεν μπορεί να απαντήσει αμέσως, μπορεί να χρησιμοποιήσει την λειτουργία αυτόματος απάντησης που σύντομα θα μπορεί να τροποποιηθεί από κάθε επιχείρηση ανάλογα με τις ανάγκες της.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις