Η Skio “σηκώνει” 3,7 εκατ. δολάρια για συνδρομές στο Shopify

Η Skio, μια Startup που θέλει να απαλλάξει τα brands στο Shopify από την πώληση συνδρομών, συγκέντρωσε 3,7 εκατ. δολάρια σε ένα γύρο χρηματοδότησης seed. Ο ιδρυτής της νεοφυούς επιχείρησης, Kennan Davison, ένας μηχανικός που στο παρελθόν εργάστηκε στη Hulu και το Pinterest, αναφέρεται σε αυτήν ως μια εταιρεία fintech και υποδομών, απόρροια του Y Combinator.

Η Skio αναμετράται με κατεστημένα όπως η ReCharge Payments, η οποία επίσης έχει δημιουργήσει λογισμικό συνδρομής για e-commerce εμπορικά σήματα και αποτιμήθηκε στα 2,1 δισ. δολάρια νωρίτερα φέτος μετά από αύξηση 227 εκατ. δολαρίων.

Η νεοσύστατη εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη βοηθά στην πώληση συνδρομών, αναλαμβάνοντας την διαχείριση και τον προγραμματισμό των πληρωμών, καθώς και οτιδήποτε σχετίζεται με τον καταναλωτή γύρω από την όλη διαδικασία, όπως η δημιουργία μιας πύλης πελατών για τη διαχείριση συνδρομών και μέσω SMS, μεταξύ άλλων.

Χρησιμοποιεί σύγχρονα πλαίσια που της επιτρέπουν να “χτίζει πολύ πιο γρήγορα” από τις υπάρχουσες προσφορές ενώ στους πελάτες της περιλαμβάνονται ονόματα όπως οι Bev, MatchaBar, Remedy Organics, Quokka Brew, Muddy Bites, Barukas, Simulate, Red Bay, Dandelion Chocolate, Siete Foods, Doe Lashes και Backbone.

Χάρη στα παραπάνω, η εταιρεία προσφέρει μόνιμες λύσεις με ένα γρήγορο check-out με την Shop Pay και παράλληλα αυξάνει τις μετατροπές, διευκολύνει την πρόσβαση χωρίς κωδικούς που μειώνει το κόστος για τους συνδρομητές (δυνατότητα ομαδικών συνδρομών), παρέχοντας 10πλάσια ταχύτητα επεξεργασίας της συνδρομής, αποτελώντας βασικά μια έτοιμη για χρήση headless πύλη συνδρομής.

Η Skio βοηθά προς το παρόν μόνο τους εμπόρους στο Shopify με τις συνδρομές, αλλά στόχος του CEO Davison είναι να συνεργαστεί μια μέρα με εμπόρους σε “όλο το διαδίκτυο”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις