Το 54% των καταναλωτών γίνονται συνδρομητές μετά από δωρεάν δοκιμές

Τα free trials σταθερό εργαλείο για την προσέλκυση νέου καταναλωτικού κοινού.

Οι δωρεάν δοκιμές είναι και ήταν πάντα το κλειδί για τη μετατροπή πιθανών πελατών και καταναλωτών σε νέους συνδρομητές. Στην πραγματικότητα, το 80% των συνδρομητών λιανικής που έκαναν εγγραφές μετά την πανδημία, δηλαδή περίπου 35 εκατ. άνθρωποι, δηλώνουν ότι χρησιμοποίησαν τουλάχιστον μία από τις συνδρομές που απέκτησαν από τον Μάρτιο του 2020 μέσω free trial, σύμφωνα με το “Subscription Commerce Conversion Index” που βασίστηκε σε μια έρευνα 2.424 καταναλωτών στις ΗΠΑ.

Το ποσοστό όσων απέκτησαν για πρώτη φορά τουλάχιστον μία από τις συνδρομές τους χρησιμοποιώντας δωρεάν δοκιμή αυξάνεται σταθερά από το πρώτο τρίμηνο του 2021. Συγκεκριμένα, το ποσοστό είδε άνοδο από 65% το πρώτο τρίμηνο, σε 69% το δεύτερο τρίμηνο και 73% το τρίτο τρίμηνο, για να φτάσει στο 80% το τέταρτο τρίμηνο.

Στο τέλος της δωρεάν δοκιμής, ελάχιστοι συνδρομητές ακύρωσαν τις συνδρομές τους συγκριτικά με άλλοτε, με αποτέλεσμα περισσότεροι από ποτέ να τις διατηρούν και μετά τη λήξη του free trial.

Το τέταρτο τρίμηνο του 2021, μόνο το 5,8% των συνδρομητών που χρησιμοποίησαν δωρεάν δοκιμές ακύρωσαν τη συνδρομή τους μετά την ολοκλήρωση τους. Το ποσοστό εκείνων που διατηρούν τις συνδρομές τους μετά τη λήξη των δωρεάν δοκιμών υπολογίζεται πλέον στο 54%, πράγμα που σημαίνει ότι 19 εκατ. καταναλωτές με ενεργές συνδρομές τις έλαβαν αφού πρώτα είχαν εγγραφεί σε μια δωρεάν δοκιμή.

Βέβαια υπάρχει μια μερίδα συνδρομητών που κάνει κατάχρηση των δωρεάν δοκιμών, παρατείνοντάς τες μετά την ημερομηνία λήξης τους. Αυτό γίνεται συνήθως με την ακύρωση της συνδρομής τους και στη συνέχεια με την εκ νέου εγγραφή τους με διαφορετικό όνομα, αποκτώντας μεγαλύτερη πρόσβαση σε συνδρομές για τις οποίες θα έπρεπε να πληρώνουν. Το δεοδμένο αυτό προκύπτει και από το 26% των συνδρομητών έχουν σήμερα δωρεάν δοκιμές χρησιμοποιώντας διαφορετικούς λογαριασμούς κάθε φορά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι δωρεάν δοκιμές είναι η λύση για περισσότερους πελάτες ή αντίστοιχα το πρόβλημα, αλλά είναι σίγουρα ένα εργαλείο καλού μάρκετινγκ για να προσελκύσετε επιπλέον κοινό -ειδικότερα στις νεότερες γενιές- περίπου κάτι σαν “τιμή γνωριμίας”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις