Το Playboy θέλει να “κοντράρει” το OnlyFans μπαίνοντας στο metaverse

Tον ψηφιακό κόσμο θέλει να κατακτήσει το Playboy, μπαίνοντας δυναμικά στο “χορό” των NFTs, λανσάροντας παράλληλα το Centerfold μια νέα κοινωνική πλατφόρμα με στόχο να ανταγωνιστεί το OnlyFans. Το τελευταίο project που ετοιμάζει η εταιρεία ωστόσο είναι το πιο φιλόδοξο μέχρι τώρα. Το Playboy θέλει σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών να “χτίσει” μια έπαυλη στο metaverse.

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά τον θάνατο του Χιου Χέφνερ, το Playboy συνεχίζει να παλεύει για να διατηρήσει τη φήμη του. Τον Ιανουάριο το νέο ντοκιμαντέρ “Secrets of Playboy” έφερε ξανά στο προσκήνιο το δυσάρεστο παρελθόν της εταιρείας. Η ηγετική ομάδα του Playboy δημοσίευσε μια δήλωση στον ιστότοπό της πριν από το ντεμπούτο του ντοκιμαντέρ, λέγοντας ότι “το σημερινό Playboy δεν είναι το Playboy του Hugh Hefner”, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να διαφυλάξει τη θέση της στο ψηφιακό μέλλον – στην επόμενη έκδοση του διαδικτύου που οι φίλοι της τεχνολογίας αποκαλούν web3.

«Το περιοδικό ήταν μόνο ένα προϊόν της εταιρείας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Playboy, Μπεν Κον. «Αλλά το περίφημο logo μας αξίας δισκεατομμυρίων δολαρίων είναι μοναδικό και δεν μπορεί να αναπαραχθεί. Όταν σκέφτεστε τι αντιπροσωπεύει αυτή η επωνυμία, από άποψη marketing και awareness , έχουμε σχεδόν 100% awareness παντού στον κόσμο.”
Αν και η διάσημη επωνυμία “οδηγεί” επί του παρόντος τα έσοδα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, μέσω προϊόντων που πωλούνται στο εξωτερικό με άδεια χρήσης, ο Kohn είπε ότι το παρόν επιχειρηματικό μοντέλο δεν ανταποκρίνεται , επομένως η εταιρεία υφίσταται έναν μετασχηματισμό που περιλαμβάνει τη στροφή στον πολύ προσοδοφόρο κόσμο του influencing. Τον Δεκέμβριο, η Cardi B ανέλαβε το νέο της ρόλο ως δημιουργική διευθύντρια του Playboy. Η διάσημη ράπερ πέταξε από τη Νέα Υόρκη στο Μαϊάμι με ένα αεροπλάνο βαμμένο με μαύρα κουνελάκια, μια νήξη στο jet του Χέφνερ «Big Bunny» DC-9 τη δεκαετία του ’70. Τα δύο post που ανήρτησε η Cardi B στο Instagram κατά τη διάρκεια της πτήσης συγκέντρωσαν σχεδόν εννέα εκατομμύρια προβολές.

Τον Οκτώβριο, ο Kohn έφερε τη γνωστή ηθοποιό και μοντέλο Pamela Anderson, η οποία βρέθηκε στο εξώφυλλο 13 περιοδικών Playboy από τη δεκαετία του ’80, για να βοηθήσει στο πρώτο λανσάρισμα NFT της εταιρείας, το οποίο αποτελείτο από 11.953 πρωτότυπα ψηφιακά έργα τέχνης με καρτουνίστικα κουνελάκια που πωλούνται στo NFT marketplace OpenSea.

Καθώς η ηγετική ομάδα της εταιρείας σκέφτεται πώς να συνδεθεί περαιτέρω με το παγκόσμιο κοινό του Playboy στην ψηφιακή εποχή, μια εικονική έπαυλη στο metaverse, προσβάσιμη μέσω της πλατφόρμας του Centerfold, φαίνεται το λογικό επόμενο βήμα.

Διαβάστε επίσης:

Το OnlyFans μπαίνει στον κόσμο των NFTs με εικόνες προφίλ

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις