Οι μετοχές της Roblox “πήραν την κάτω βόλτα” κόντρα σε όλες τις προσδοκίες

Newsroom
1'

Οι μετοχές της εταιρείας gaming Roblox υποχώρησαν περισσότερο από 11% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές της Τρίτης. Εκτός αυτού δεν κατόρθωσαν να φτάσουν τις προσδοκίες για το τέταρτο τρίμηνο τόσο σε επίπεδο κορυφής όσο και σε επίπεδο αποτελεσμάτων. Η εταιρεία ανέφερε ωστόσο ότι είχε 49,5 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες, αυξημένους κατά 33% σε σχέση με πέρσι.

Σε σχέση με τις προσδοκίες, η εταιρεία εμφάνισε τα εξής:

  • Έσοδα (κρατήσεις): 770 εκατ. δολάρια έναντι 772 εκατ. δολαρίων που αναμένονταν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.
  • 25 σεντς έναντι 13 σεντς που αναμένονταν, με βάση όσα ανέμενε η Refinitiv.

Η Roblox κατασκευάζει τώρα μια ανοικτή πλατφόρμα παιχνιδιών, η οποία θα επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργούν τους δικούς τους ψηφιακούς “κόσμους” όπου μπορούν να αλληλοεπιδρούν και να παίζουν με άλλους μέσω του διαδικτύου, έχοντας αποτελέσει την πρώτη μεγάλη εταιρεία που εργαζόταν πάνω στο metaverse που βγήκε στο χρηματιστήριο.

Η εταιρεία δίνει επίσης ένα εικονικό νόμισμα στους παίκτες που το αγοράζουν, το οποίο χρησιμοποιείται για την αγορά ψηφιακών αντικειμένων στο παιχνίδι. Στο πλαίσιο του δικού της metaverse, η Roblox έχει υπογράψει συμφωνίες με μεγάλα brands και partners τους τελευταίους μήνες, όπως το NFL και η Nike.

Διαβάστε επίσης:

Το δικό της metaverse στο Roblox λανσάρει η Nike

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.