Δεν έγινε η συμφωνία για την εξαγορά της Deliveroo από την DoorDash

Ωστόσο, η DoorDash απέκτησε μια νέα εταιρεία για ψηφιακές παραγγελίες με στόχο να αυξήσει τις συναλλαγές της.

Η αμερικάνικη DoorDash στόχευε να εξαγοράσει τη βρετανική Deliveroo αλλά οι εταιρείες δεν κατέληξαν σε συμφωνία, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η συγχώνευση, που συζητιόταν από το περασμένο καλοκαίρι, θα δημιουργούσε μια εταιρεία παράδοσης φαγητού με πωλήσεις ύψους 5,2 δισ. δολαρίων.

Η DoorDash κατέληξε να εξαγοράσει την Wolt, την φινλανδική Startup ντελίβερι, έναντι 7 δισ. δολαρίων, μια από τις πιο αξιοσημείωτες συγχωνεύσεις στον τομέα.

Η διανομή φαγητού σημειώνει ανοδική πορεία, αυξάνοντας κατακόρυφα σε αξία κατά τη διάρκεια της πανδημίας ιδίως στις αρχές. Σύμφωνα με έρευνα, το 42% των καταναλωτών έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσίες ντελίβερι τους τελευταίους 18 μήνες, εκ των οποίων το 54% αφορούν το DoorDash.

Παρόλα αυτά, η έκθεση σημειώνει ότι το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το DoorDash εξακολουθεί να υπολείπεται του συνολικού, μεγαλύτερου πληθυσμού των επισκεπτών εστιατορίων.

Εξαιτίας αυτού, η επικείμενη εξαγορά της Startup Bbot από την DoorDash, η οποία ενδιαφέρεται για την απόκτηση της πλατφόρμας παραγγελιών ,έχει νόημα, καθώς θα μπορούσε να συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των συνολικών συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω της εφαρμογής της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις