Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Flummox: Ο ελβετικός aggregator “σήκωσε” 12 εκατ. ευρώ για το scale up των διαδικτυακών brands

Η Flummox, ο ελβετικός aggregator διαδικτυακών μικροεμπορικών σημάτων ανακοίνωσε πως συμμετείχε σε νέο γύρο χρηματοδότησης αντλώντας περίπου 11,8 εκατ. ευρώ του οποίου ηγήθηκε η Fasanara Capital.

Στο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε, μεταξύ άλλων, μια ομάδα business angels συμπεριλαμβανομένου του Raffaele Terrone, founding partner και CFO της Scalapay και του Stefano Pardi, πρώην επικεφαλής του τμήματος ecommerce στο Facebook.

Ιδρυθείσα το 2021 από τους Olmo Tancredi Cassano και Marc Marshing, η Flummox στηρίζει διαδικτυακά καταναλωτικά brands με ετήσιες πωλήσεις κάτω από 1 εκατ. δολάρια και ισχυρή παρουσία στο marketplace του Amazon ή του Shopify. H Flummox εξαγοράζει και στη συνέχεια αναπτύσσει τα brands που έχουν υψηλό potential, μέσω μιας καινοτόμας πολυκαναλικής στρατηγικής.

Ο Francesco Filia, Διευθύνων Σύμβουλος της Fasanara Capital, σχολίασε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Flummox. Στο πλαίσιο της σύγχρονης αγοράς aggregator η οποία συχνά αρέσκεται σε μια κοινότυπη στρατηγική, στο πρόσωπο της Flummox εντοπίσαμε μια αξιοσημείωτη διαφορά όσον αφορά την προσέγγισή της και ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε τον Marc και τον Olmo στο ταξίδι τους».

Στόχος της Flummox είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της σε όλη την Ευρώπη, ώστε να εξελιχθεί σε έναν κορυφαίο accelerator, με “όπλο” μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που μεταμορφώνει μικρές επιχειρήσεις σε μεγάλης κλίμακας brands D2C.

Τα αντληθέντα κεφάλαια της νέας χρηματοδότησης θα επενδυθούν στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Flummox, με τουλάχιστον 15 νέα brands και την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις