Η Warply, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα του mobile loyalty για πληρωμές, κυκλοφόρησε ένα chatbot υποστηριζόμενο με AI. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν στο πλαίσιο της αυτοματοποίησης της εξυπηρέτησης σε ό, τι αφορά τα προγράμματα loyalty.
Το chatbot αναλαμβάνει την ενημέρωση και την υποστήριξη που χρειάζονται τα μέλη των προγραμμάτων πιστότητας σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, τις εφαρμογές και τα sites. Συγκεκριμένα, ένας ψηφιακός βοηθός απαντά σε κάθε είδους σχετική πληροφορία ανάλογα με τις υπηρεσίες ή το working schedule του brand, της τράπεζας ή της επιχείρησης που εξυπηρετεί κάθε φορά.
Ο virtual βοηθός λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας ένα πλήρες λογισμικό για ζωντανές συνομιλίες, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους marketers να αυτοματοποιήσουν τις συζητήσεις τους σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας μια προσωποποιημένη εμπειρία στους πελάτες τους. Ο χρήστης συνδέεται απλά σε μια βάση δεδομένων για προγράμματα επιβράβευσης όπως προνόμια και οφέλη.
Οι υπηρεσίες της Warply επικεντρώνονται σε διάφορα κομμάτια από την εμπειρία χρήστη, την διαχείριση μιας καμπάνιας, τα data, το μάρκετινγκ, την ανάπτυξη και την στρατηγική, για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την δέσμευση και τις πωλήσεις τους μέσα από τις γνώσεις που τους προσφέρουν σε επίπεδο adtech και martech.