Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Warply λάνσαρε chatbot για AI εξυπηρέτηση σε θέματα loyalty

Η Warply, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα του mobile loyalty για πληρωμές, κυκλοφόρησε ένα chatbot υποστηριζόμενο με AI. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν στο πλαίσιο της αυτοματοποίησης της εξυπηρέτησης σε ό, τι αφορά τα προγράμματα loyalty.  

Το chatbot αναλαμβάνει την ενημέρωση και την υποστήριξη που χρειάζονται τα μέλη των προγραμμάτων πιστότητας σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, τις εφαρμογές και τα sites. Συγκεκριμένα, ένας ψηφιακός βοηθός απαντά σε κάθε είδους σχετική πληροφορία ανάλογα με τις υπηρεσίες ή το working schedule του brand, της τράπεζας ή της επιχείρησης που εξυπηρετεί κάθε φορά.  

Ο virtual βοηθός λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας ένα πλήρες λογισμικό για ζωντανές συνομιλίες, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους marketers να αυτοματοποιήσουν τις συζητήσεις τους σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας μια προσωποποιημένη εμπειρία στους πελάτες τους. Ο χρήστης συνδέεται απλά σε μια βάση δεδομένων για προγράμματα επιβράβευσης όπως προνόμια και οφέλη. 

Μέσα από την πλατφόρμα marketing cloud loyalty, η Warply δίνει γενικά τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης και ανταμοιβής, συμπεριλαμβανομένων εξατομικευμένων και προγνωστικών μηνυμάτων, κουπονιών, proximity marketing και καινοτόμων λύσεων, όπως επιλογές πορτοφολιών για εμπόρους και λύσεις ψηφιακής οικονομικής διαχείρισης για την επιχειρηματική τραπεζική, ή το Payments Keyboard – μια λύση ολιστικής τραπεζικής με μηχανική μάθηση, συμβατή με το PSD2. 

Οι υπηρεσίες της Warply επικεντρώνονται σε διάφορα κομμάτια από την εμπειρία χρήστη, την διαχείριση μιας καμπάνιας, τα data, το μάρκετινγκ, την ανάπτυξη και την στρατηγική, για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την δέσμευση και τις πωλήσεις τους μέσα από τις γνώσεις που τους προσφέρουν σε επίπεδο adtech και martech. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις