Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από την ΒΙΚΟΣ και πρόγραμμα ESG δράσεων για τα 30 χρόνια παρουσίας στον τομέα του νερού

H εταιρεία BIKOΣ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Νερού με μία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Από την πρώτη εμφιάλωση, που πραγματοποιήθηκε πριν τρεις δεκαετίες, οι άνθρωποι της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.) δεν έχουν σταματήσει να μαθαίνουν από το νερό και να ακολουθούν με σεβασμό την πορεία και τη ροή του. Κάθε χρόνο, η  Παγκόσμια Ημέρα Νερού (22 Μαρτίου) είναι μία ακόμη ευκαιρία για στοχασμό γύρω από το πολυτιμότερο αγαθό της φύσης.

Το 2022 είναι η χρονιά που η εταιρεία Βίκος γιορτάζει 30 χρόνια αγάπης για το νερό με μία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το ύψιστο στοιχείο της φύσης που δεν μπορεί να λείπει από τη ζωή μας με στόχο να αναδειχθεί η αξία και η δύναμη του νερού.  

Στο πλαίσιο των αρχών εταιρικής υπευθυνότητας, μέσα στο οποίο κινείται, η εταιρεία Βίκος, κάνει πράξη ένα ολοκληρωμένο, πολυδιάστατο πρόγραμμα δράσεων, με τον τίτλο «Ο Β-οίκος της ζωής μας»,  δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ζητήματα περιβάλλοντος, και βιωσιμότητας, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύεται η αξία του εθελοντισμού, της προσφοράς προς τον άνθρωπο. Όλες οι δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα water.gr δίνοντας το περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Digital Athens Water Forum για την smart καινοτομία στον τομέα του νερού

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις