Λιγότερο χρόνο περνούν πλέον στο Facebook οι χρήστες σύμφωνα με το BuzzFeed
Μείωση στα έσοδα και το traffic που προέρχεται από το Facebook είδε το BuzzFeed.
Ο αριθμός των χρηστών του Facebook μειώνεται σταδιακά εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, όμως η μείωσή του πλέον φαίνεται να επηρεάζει τις εταιρείες που αξιοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.
To Facebook app αντιμετωπίζει εδώ και καιρό πίεση από ανταγωνιστές όπως το TikTok και το Instagram, έτσι η Meta σε μία προσπάθεια να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού και να ανταγωνιστεί τα σύντομα βίντεο του Instagram και του TikTok, δημιούργησε το Reels, ένα feature για σύντομα βίντεο.
Παρά τις προσπάθειες της Meta και του Zuckerberg όμως, η μείωση του χρόνου που περνούν οι χρήστες στο Facebook έχει ήδη επιπτώσεις. Η BuzzFeed, η οποία δίνει μεγάλη προσοχή στο τμήμα του εμπορίου, οφείλει ένα μεγάλο κομμάτι του traffic της στο Facebook.
H μείωση του χρόνου χρήσης του Facebook όμως έχει φέρει δυσανάλογη μείωση στα έσοδα της εταιρείας. Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την εμπορική της δραστηριότητα σε ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες και παράλληλα να μειώσει την εξάρτησή της από συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα ώστε να επιτύχει μία ισορροπία.
H μεγάλη μείωση των χρηστών του Facebook ίσως δείχνει πως το κοινωνικό δίκτυο έχει πλέον γίνει ένα ξεπερασμένο προϊόν που δύσκολα θα προσελκύσει ξανά νέους χρήστες, εκτός βέβαια αν καταφέρει να χτυπήσει τους ανταγωνιστές με κάτι καινοτόμο που θα απευθύνεται σε νέες ηλικίες.