Το Carrefour “μπαίνει” στο blockchain με δικά του βιολογικά προϊόντα

Μια κίνηση ματ για τον χώρο του retail και ειδικά για μια πολυεθνική που δείχνει να ανοίγει τον δρόμο για τους υπόλοιπους.

Η CARREFOUR είναι ο πρώτος retail “παίκτης” που χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain με βιολογικά προϊόντα δικής του ετικέτας. Με αυτόν τον τρόπο, στοχεύει να προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στους καταναλωτές. Η Carrefour Bio ανοίγει νέους δρόμους με την ανακοίνωση ότι πρόκειται να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία blockchain σε προϊόντα της από τον Απρίλιο του 2022.

Πίσω από την πρωτοβουλία βρίσκεται η αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για διαφάνεια όσον αφορά την προέλευση των βιολογικών προϊόντων της και των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τους. Η Carrefour γίνεται έτσι η πρώτη αλυσίδα στο λιανεμπόριο που χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain με τα βιολογικά προϊόντα δικής του ετικέτας.

Αυτή η τεχνολογία για την ασφαλή αποθήκευση δεδομένων και με τρόπο που δεν μπορεί να παραποιηθεί θα χρησιμοποιηθεί με τα προϊόντα Carrefour Bio. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που έχουν ακολουθήσει τα προϊόντα – από την παραγωγή μέχρι την αποστολή τους στα καταστήματα. 

Ενδεικτικά, τον Απρίλιο του 2022, το επιδόρπιο carrefour Bio ισπανικής προέλευσης, θα είναι το πρώτο προϊόν που θα αξιοποιήσει τα οφέλη της τεχνολογίας blockchain, προτού επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα προϊόντα μάρκας Carrefour Bio. 

Ο Benoît Soury, Διευθυντής Βιολογικής Αγοράς του Ομίλου Carrefour, δήλωσε σχετικά: «Η Carrefour πρωτοπορεί όσον αφορά τα βιολογικά προϊόντα στη Γαλλία, και μέσω του προγράμματος Act for Food, ανέλαβε την υποχρέωση να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ιχνηλασιμότητας για να εξασφαλίσει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα διαφάνειας. Χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνολογία με τα βιολογικά προϊόντα μας για πρώτη φορά, υλοποιούμε τον στόχο μας να γίνουμε ο ηγέτης στη μετάβαση των τροφίμων για όλους.” 

Κωδικός QR για την αναδρομή στο δρομολόγιο κάθε παρτίδας 

Ουσιαστικά, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν απλά σαρώνοντας τον κωδικό QR στην ετικέτα του. Αυτό θα τους πει τα πάντα για τον κύκλο ζωής του προϊόντος: 

  • Η προέλευσή του και η διαδρομή που έχει ακολουθήσει: όνομα παραγωγού, τοποθεσία, σημεία συσκευασίας, μεταφορικά μέσα. 
  • Η ποιότητά του: ημερομηνία συγκομιδής, αποτελέσματα ανάλυσης, ποικιλία και εποχικότητα. 
  • Η βιολογική του πιστοποίηση: ημερομηνία μετατροπής, επίσημο πιστοποιητικό, πρόσθετες πρωτοβουλίες που υλοποιεί ο παραγωγός. 

Έχοντας αναλάβει μια σειρά δεσμεύσεων για την υλοποίηση της μετάβασης στα τρόφιμα για όλους, η Carrefour είναι ο πρώτος ευρωπαίος λιανοπωλητής που άρχισε να χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain για την ιχνηλασιμότητα των τροφίμων το 2018 για τα προϊόντα Carrefour Quality Line, που συνεργάζεται με την IBM. Πέρυσι, επέκτεινε την τεχνολογία για να συμπεριλάβει τα ρούχα μάρκας TEX και τώρα τα χρησιμοποιεί με το εμπορικό σήμα Carrefour Bio products για την παροχή ακόμη μεγαλύτερης διαφάνειας στους καταναλωτές. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις