H ελληνική NTZNS συνεργάζεται με το Snapchat για 3D ψηφιακά ρούχα
Το πρώτο στούντιο ψηφιακής μόδας με βάση την Ελλάδα έκλεισε συμφωνία με το Snapchat όπου οι χρήστες θα δοκιμάζουν ρούχα με το smartphone τους σε μια meta ψηφιακή αγορά.
H NTZNS (Netizens), το πρώτο 3D Digital Fashion & Luxury Studio με έδρα την Ελλάδα, με παρουσία στο Μιλάνο και στη Ρώμη, έκλεισε συμφωνία με τη Snapchat για τη δημιουργία eCommerce fitting mirror system. Με λίγα λόγια, θα μπορεί ο καταναλωτής να δοκιμάσει το ψηφιακό ρούχο σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας το κινητό του σαν καθρέφτη και με ένα click θα μπορεί να ανεβάσει την φωτογραφία του στα Social Media φορώντας το αγαπημένο του ρούχο.
Η NTZNS είναι early stage startup, με διεθνή ομάδα σε Αθήνα, Μιλάνο και Ρώμη, και έχει σκοπό να ντύσει ψηφιακά τόσο τους influencers στα Social Media, όπως και να φτιάξει εικονικούς χώρους εμπειρίας στο Metaverse δημιουργώντας ψηφιακές γκαρνταρόμπες (Digital Wardrobes) που θα μπορείς να χρησιμοποιείς σε κάθε παιχνίδι ή metaverse τόπο που εισέρχεσαι. Συνεργάζεται με γνωστά brands για τη δημιουργία 3D Digital Prototypes βοηθώντας τα να εισχωρήσουν σε ψηφιακές αγορές (meta-games) όπως το Zepeto, Genies και SIMS.
Καθώς οι meta games αγορές, όπως το Zepeto όπου έχει 300 εκατ. χρήστες και κατέγραψε 1,5 δισ. ευρώ πωλήσεις σε ψηφιακή μόδα το 2021, είναι το επόμενο σύνορο που κάθε fashion brand θέλει να κατακτήσει, τόσο για το να βρεθεί πιο κοντά στο GenZ κοινό, όσο και για τη δυνατότητα πωλήσεων σε όλο τον πλανήτη χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από το γραφείο τους. Η NTZNS βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με γνωστά funds και Business Angels στην Ελλάδα και εξωτερικό.