Ψώνια στην Gucci με κρυπτονομίσματα!

Ο οίκος του ομίλου LVMH υιοθετεί τα νέα τεχνολογικά μέσα προς όφελός της.

 Η Gucci θα δέχεται πλέον πληρωμές σε κρυπτονομίσματα. Εδώ και μήνες η βιομηχανία της μόδας πειραματίζεται για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της αγοράς: NFTs, Metaverses και ψηφιακά νομίσματα, ορισμένα καταστήματα της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες θα αρχίσουν να δέχονται κρυπτονομίσματα στο τέλος αυτού του μήνα σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα.

 Οι πόλεις που θα συμμετάσχουν σε αυτή την πιλοτική δοκιμή είναι το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι, η Ατλάντα και το Λας Βέγκας. Στο τέλος του καλοκαιριού, όλες οι μπουτίκ της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες θα δέχονται πληρωμές σε κρυπτονομίσματα. Για να πραγματοποιήσουν την πληρωμή, οι πελάτες θα λάβουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναν κωδικό QR που θα τους επιτρέπει την πρόσβαση στο ψηφιακό πορτοφόλι τους.

“Η Gucci έχει καθιερωθεί ως πρώιμος υποστηρικτής των τεχνολογιών Web3, συμπεριλαμβανομένου του blockchain, και οι κρυπτοπληρωμές σηματοδοτούν ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της Gucci να συνδυάσει την υπάρχουσα φυσική της παρουσία με τις αναδυόμενες προσπάθειες Web3″, εξηγεί η εταιρεία στην ανακοίνωσή της. Δελτίο Τύπου: “Η εταιρεία Gucci είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που έχουν δημιουργήσει και λειτουργεί με την εταιρεία. Οι πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές χρησιμοποιώντας δέκα διαφορετικά κρυπτονομίσματα, συμπεριλαμβανομένων των Bitcoin, Ethereum, Litecoin και Shiba Inu.

Ο Marco Bizzarri , διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Gucci, αποφάσισε να κάνει ένα σημαντικό βήμα που θα μπορούσε να παρακινήσει και άλλες μάρκες του κλάδου να κάνουν το ίδιο. «Η Gucci επιδιώκει πάντα να αγκαλιάζει τις νέες τεχνολογίες όταν αυτές παρέχουν μια βελτιωμένη εμπειρία για τους πελάτες μας. Τώρα που μπορούμε να ενσωματώσουμε τα κρυπτονομίσματα στο σύστημα πληρωμών μας, είναι μια φυσική εξέλιξη για όσους πελάτες επιθυμούν να έχουν αυτή την επιλογή» .

Η εταιρεία μόδας, που ιδρύθηκε το 1921 από τον Guccio Gucci στην ιταλική Τοσκάνη, έχει πειραματιστεί με διάφορες νέες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως τα NFTs και το Gucci Grail , αλλά δεν είχε κάνει το βήμα να δεχτεί πληρωμή σε κρυπτονόμισμα. Η απόφασή του σίγουρα θα σοκάρει ολόκληρο τον κλάδο και έρχεται να προστεθεί στην Off-White, το brand της LVMH που ίδρυσε ο Virgil Abloh, το οποίο δέχεται πληρωμή με κρυπτονομίσματα εδώ και μερικές εβδομάδες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις