Καινοτόμες λύσεις Customer Care από την Allianz!
Στην συνεπή προσπάθεια της, η εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εξελίσσεται διαρκώς, δίνοντας φωνή στους πελάτες της με μια νέα σύγχρονη- real time υπηρεσία
Η Allianz Ελλάδος εισάγει την υπηρεσία Voice of the Customer (VoC).
Στόχος της Allianz είναι να αναβαθμίζει διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων και τη σχέση μαζί τους. Με την ανάπτυξη του σύγχρονου προγράμματος εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της, η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.
Παράλληλα, το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz ν’ αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.