Clozd: Συμβουλευτικές υπηρεσίες και brand strategy για επιχειρήσεις
Η Startup παρέχει πληροφορίες για win & loss με βάση την ανατροφοδότηση από πρόσφατες προοπτικές πωλήσεων, επισημαίνοντας τις ενέργειες που μπορεί να αναλάβει μια εταιρεία για να αυξήσει τα ποσοστά κέρδους της
Χρηματοδότηση ύψους 52 εκατ. δολ. εξασφάλισε η Clozd, σε έναν γύρο σειράς Α με τη συμμετοχή της Madrona Venture Group και της Album VC.
Ο Andrew Peterson και ο Spencer Dent είδαν μια ευκαιρία να ψηφιοποιήσουν – και να εξορθολογήσουν εμμέσως – τις αναλύσεις win/loss με την ίδρυση της Clozd το 2017.
Η Startup παρέχει πληροφορίες για win & loss με βάση την ανατροφοδότηση από πρόσφατες προοπτικές πωλήσεων, επισημαίνοντας τις ενέργειες που μπορεί να αναλάβει μια εταιρεία για να αυξήσει τα ποσοστά κέρδους της.
Το Clozd ενσωματώνεται με το λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) για την παρακολούθηση μιας
«Η Clozd προσφέρει άμεση, out-of-the-box ενσωμάτωση με το Salesforce Sales Cloud και το Slack και μια αυτοματοποιημένη ενότητα ποσοτικής έρευνας για την ενεργοποίηση ερευνών win/loss σε πρόσφατες προοπτικές. Η παρακολούθηση του ποσοστού νίκης επιτρέπει στους πελάτες μας να παρακολουθούν το ποσοστό κερδοφορίας των πωλήσεών τους σε πραγματικό χρόνο», δήλωσαν οι Peterson και Dent. «Οι διευθύνοντες σύμβουλοι και οι εκτελεστικές ομάδες ρωτούνται τακτικά από τα διοικητικά τους συμβούλια γιατί κερδίζουν και χάνουν συμφωνίες έναντι των βασικών ανταγωνιστών τους. Ιστορικά, οι περισσότερες εκτελεστικές ομάδες έδιναν ανεπίσημες απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Η Clozd τους δίνει … πληροφορίες βασισμένες σε δεδομένα που οδηγούν σε έναν πολύ πιο παραγωγικό διάλογο στις συνεδριάσεις των διοικητικών συμβουλίων».