Keyvoto: Η πλατφόρμα που δίνει τη λύση σε προμηθευτές και retailers, υπόσχεται την τέλεια προϊοντική εμπειρία

Η καινοτόμος πλατφόρμα Product Experience Management προσφέρει στον καταναλωτή την βέλτιστη προϊοντική εμπειρία και στα καταστή- ματα όπως και στους προμηθευτές το ιδανικό ψηφιακό περιβάλλον για την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του e-commerce

Στην εποχή του σύγχρονου και προσωποποιημένου e-commerce, η καταναλωτική εμπειρία αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την επιτυχία των retailers, είτε πρόκειται για μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, είτε για μικρά και εξειδικευμένα e-shops. Βασικός πυλώνας από όπου ξεκινά η βελτιστοποίηση της συνολικής καταναλωτικής εμπειρίας είναι η σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων των προμηθευτών στα sites των retailers.

Σε αυτόν τον τομέα ειδικεύονται πλέον οι πλατφόρμες για την διαχείριση της προϊοντικής εμπειρίας, γνωστές και ως «Product Experience Management» (PXM), οι οποίες έχουν στόχο την βελτίωση της συνολικής αγοραστικής εμπειρίας.
Μια σύγχρονη πλατφόρμα PXM ουσιαστικά απλοποιεί τις όλες –ή τουλάχιστον τις περισσότερες– διαδικασίες των retailers και των προμηθευτών τους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο τις ιδανικές συνθήκες συνεργασίας μεταξύ τους.
Μία από τις πιο προηγμένες και ολοκληρωμένες λύσεις στον τομέα του «Product Experience Management» είναι η πρόταση που έχει αναπτύξει η ελληνική startup, Keyvoto.

Η καινοτόμος πλατφόρμα PXM της Keyvoto προσφέρει μοναδικές δυνατότητες και λειτουργίες επιτρέποντας σε retailers, προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες
να αποκτήσουν εύκολα πρόσβαση στην προϊοντική πληροφορία, η οποία βρίσκεται συγκεντρωμένη σε ένα ενιαίο μέρος. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρει στον καταναλωτή τη βέλτιστη προϊοντική εμπειρία, μειώνοντας τη διαρκή επικοινωνία που είναι συνήθως μία χρονοβόρα διαδικασία, μεταφέροντας αυτοματοποιημένα όλα τα χρήσιμα αρχεία και πληροφορίες σε ένα σύστημα. Έτσι, οι προμηθευτές μπορούν να διαχειρίζονται όλα τα προϊόντα τους με έναν αποτελεσματικό, γρήγορο, σύγχρονο και εύκολο τρόπο.

Με λίγα λόγια, το Keyvoto είναι η ιδανική λύση στο χάος που δημιουργείται στην προϊοντική πληροφορία όταν γίνεται προσπάθεια σύνδεσης των προϊόντων με retailers ή άλλες πλατφόρμες e-commerce χωρίς τα κατάλληλα ψηφιακά «εργαλεία» ή τις εξειδικευμένες εκείνες δυνατότητες που απαιτούνται για την ομαλή και αποτελεσματική προϊοντική διαχείριση.

Οι δυνατότητες της πλατφόρμας

Η καινοτόμος τεχνολογία του Keyvoto μπορεί να προσαρμόσει γρήγορα όλη την προϊοντική πληροφορία σύμφωνα με τις μοναδικές ανάγκες και απαιτήσεις κάθε retailer. Βασική φιλοσοφία στην ανάπτυξη της πλατφόρμας είναι πως για μια ολοκληρωμένη και ευχάριστη εμπειρία, η σωστή ψηφιακή αναπαράσταση κάθε προϊόντος είναι απολύτως θεμελιώδης.
Γι’ αυτό όλες οι λειτουργίες του Keyvoto στοχεύουν στη βελτίωση της ψηφιακής απεικόνισης των προϊόντων, εμφανίζοντάς τα όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φυσική τους εικόνα. Έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο ή το μέγεθος αρχείου, προσαρμοσμένο στον ίδιο, και να κατεβάσει εύκολα οποιαδήποτε από τις εικόνες που εμφανίζονται, ο κάθε retailer μπορεί να δημιουργήσει το επιθυμητό για εκείνον περιβάλλον για την προσέλκυση των καταναλωτών και ως εκ τούτου να έχει την επιθυμητή ανάπτυξη της επιχείρησής του. Μέσω λεπτομερών περιγραφών, χαρακτηριστικών και εικόνων, το Keyvoto εξοικονομεί για τον retailer πολύτιμο χρόνο, μετατρέποντας εύκολα τους απλούς επισκέπτες σε πραγματικούς καταναλωτές.
Επιπλέον, παρέχει στους προμηθευτές μοναδικές δυνατότητες και ευκολίες καθώς μπορούν να συνδεθούν εύκολα με τους retailers μέσω ενός ολοκληρωμένου API που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ των δύο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτρέπει την ένωση όλων των πληροφοριών και τη συγκέντρωσή τους σε ένα ενιαίο μέρος, εξασφαλίζοντας την ασφαλή μεταφορά τους από το Keyvoto σε οποιοδήποτε άλλο ERP, CRM, Loyalty System ή e-shop.
Ουσιαστικά, το Keyvoto μπορεί να μηδενίσει το χειροκίνητο data entry των προμηθευτών για όλες τις πληροφορίες των εκάστοτε προϊόντων και να βοηθήσει στην ανάπτυξη του e-commerce του κάθε retailer σε παγκόσμια πρότυπα.

Το στρατηγικό πλεονέκτημα

Η πλατφόρμα του Keyvoto όμως δεν απλοποιεί και αυτοματοποιεί μόνο όλες τις απαραίτητες διαχείρισης της προϊοντικής εμπειρίας αλλά ξεχωρίζει για ένα ακόμα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικά του. Το νεότερο feature της πλατφόρμας είναι το Audit (DSA), το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές και retailers να έχουν άμεση και συνεχή πρόσβαση στα Μarket-shares της online αγοράς, σε δεδομένα marketing, καθώς επίσης και να ενημερώνονται για την απόδοση των προϊόντων τους συγκριτικά με ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως επίσης και για την απόδοση του κλάδου τους, καλύπτοντας έτσι τις στρατηγικές marketing για την αναβάθμιση του digital shelf, την αύξηση τωΚν πωλήσεων και κερδών. Ουσιαστικά, είναι ένα καινοτόμο εργαλείο, το οποίο βοηθά τους προμηθευτές να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι αλλαγή και σε ποια κατηγορία (τιμή, χαρακτηριστικά, περιγραφή κ.α.) έχει γίνει σε οποιοδήποτε από τα προϊόντα τους, σε κάθε μία από τις πλατφόρμες των retailers. Και το σημαντικότερο, όλες αυτές οι πληροφορίες συμπληρώνονται αυτόματα, συγκεντρωμένες σε ένα dashboard.

Γι ́αυτό το Keyvoto είναι η πρώτη Product Experience Platform (PXM) στην Ανατολική Ευρώπη που μπορεί να βοηθήσει τους προμηθευτές και τους retailer να κερδίσουν την πρώτη θέση στο ψηφιακό ράφι!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις