Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Rebranding της Duolingo για την επανακυκλοφορία του App στην Κίνα

Η πιο αξιοσημείωτη ενημέρωση είναι ότι θα αρχίσει να διδάσκει καντονέζικα, τη γλώσσα που μιλούν οι άνθρωποι στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, καθώς και ένας σημαντικός πληθυσμός της εύπορης κινεζικής επαρχίας Γκουανγκντόνγκ και της κινεζικής διασποράς σε όλο τον κόσμο

Η Duolingo, η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών που είναι εισηγμένη στον Nasdaq, επέστρεψε στο Apple App Store και στα καταστήματα Android της Κίνας σχεδόν ένα χρόνο αφότου εξαφανίστηκε από τα καταστήματα εφαρμογών της χώρας.

Οι χρήστες στην Κίνα διαπίστωσαν ότι η εφαρμογή με έδρα το Πίτσμπουργκ δεν ήταν διαθέσιμη για λήψεις τον περασμένο Αύγουστο, εν μέσω της σαρωτικής καταστολής της εκπαίδευσης στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων των περιορισμών στην ιδιαίτερα μαθήματα διδασκαλίας μετά το σχολείο. Τότε, η Duolingo δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρεία «έλαβε οδηγίες για την ενίσχυση του μηχανισμού συμμόρφωσης με το περιεχόμενο της εφαρμογής». Η εφαρμογή εισήλθε στην Κίνα το 2019. Η Κίνα τα τελευταία χρόνια κλείνει ρυθμιστικά κενά σε εφαρμογές κάθε είδους. Οι υπηρεσίες με μεγάλο όγκο δεδομένων, από τα βιντεοπαιχνίδια μέχρι τις πλατφόρμες livestreaming, καλούνται να εφαρμόσουν αυστηρό μετριασμό περιεχομένου προκειμένου να διατηρήσουν ένα «υγιές» ψηφιακό περιβάλλον. Ενώ οι βασικές των μεγαλύτερων τεχνολογικών υπηρεσιών όπως το Twitter, το Facebook, το Instagram και η Google δεν είναι εδώ και καιρό διαθέσιμες στην Κίνα. Κάποιες άλλες ξένες εταιρείες τεχνολογίας άρχισαν να κλείνουν οικειοθελώς ή να αναβαθμίζουν τα προϊόντα τους στη χώρα, καθώς το Πεκίνο εισήγαγε νέους αυστηρούς νόμους περί δεδομένων που οδήγησαν σε αύξηση του κόστους συμμόρφωσης.

Η Yahoo, μητρική εταιρεία του TechCrunch, απέσυρε τις υπηρεσίες της από την Κίνα συνολικά τον περασμένο Νοέμβριο. Το LinkedIn κυκλοφόρησε μια κινεζική έκδοση της πλατφόρμας επαγγελματικής δικτύωσης με περιορισμένα χαρακτηριστικά. Η Nike αυτή την εβδομάδα δήλωσε ότι θα αντικαταστήσει την εφαρμογή τρεξίματος με μια τοπική λύση για την Κίνα.

Όσοι εξακολουθούν να βλέπουν την Κίνα ως μια δυνητικά προσοδοφόρα αγορά, πιθανότατα θα παραμείνουν, αλλά θα πρέπει να εργαστούν σκληρά προκειμένου να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες πολιτικές της χώρας για το διαδίκτυο. Και συχνά αυτό σημαίνει ότι η παγκόσμια έκδοση των εφαρμογών ή των υπηρεσιών τους δεν θα είναι συμβατή με το νέο ρυθμιστικό περιβάλλον της Κίνας.

Η Duolingo είναι μεταξύ εκείνων που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην Κίνα προσαρμόζοντας την υπηρεσία τους στη χώρα. Η επαναφερόμενη εφαρμογή, σύμφωνα με την επίσημη ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή την εβδομάδα, είναι δωρεάν στη χρήση, διδάσκει 41 γλώσσες και διαθέτει λειτουργίες παιχνιδιού. Η πιο αξιοσημείωτη ενημέρωση είναι ότι θα αρχίσει να διδάσκει καντονέζικα, τη γλώσσα που μιλούν οι άνθρωποι στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, καθώς και ένας σημαντικός πληθυσμός της εύπορης κινεζικής επαρχίας Γκουανγκντόνγκ και της κινεζικής διασποράς σε όλο τον κόσμο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις