Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Formance «έκλεισε» χρηματοδότηση 3,1 εκατ. δολ. σε έναν επιτυχημένο pre-seed γύρο!

Η FinTech με έδρα το Παρίσι έχει αναπτύξει τέσσερα τεχνολογικά προϊόντα API που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τις εταιρείες με πολύπλοκα δίκτυα πληρωμών

Η Formance «σήκωσε» 3,1 εκατ. δολ. σε έναν επιτυχημένο pre-seed γύρο χρηματοδότησης. Στόχος της FinTech είναι επεκτείνει τις υπηρεσίες της και να αντιμετωπίσει την κρίση που πλήττει αυτή την περίοδο το FinTech οικοσύστημα.

Η Formance διαθέτει έναν εντυπωσιακό κατάλογο επενδυτών, συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού ίσως επιταχυντή στον κόσμο. Στους επενδυτές περιλαμβάνονται: Y Combinator, Hoxton Ventures, Frst.

Η FinTech έχει αναπτύξει τέσσερα τεχνολογικά προϊόντα API που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τις εταιρείες με πολύπλοκα δίκτυα πληρωμών (όπως οι διαδικτυακές αγορές και οι fintechs) να παρακολουθούν τις ροές πληρωμών μεταξύ εισροών και εκροών σε πραγματικό χρόνο και μεταξύ διαφορετικών εμπόρων και διαμεσολαβητών.

Το μεγαλύτερο μέρος της προσφοράς της Formance είναι ανοικτού κώδικα και δωρεάν, ενώ στη συνέχεια χρεώνει για τυχόν πιο προσαρμόσιμα και εξατομικευμένα δομικά στοιχεία (τα οποία βασίζονται στο cloud) που οι εταιρείες μπορεί να θέλουν να προσθέσουν πάνω σε αυτά, σε ένα μοντέλο συνδρομής.

Ο τομέας των πληρωμών πρόκειται για μια εξαιρετικά καλά κεφαλαιοποιημένη αγορά, αλλά προφανώς υπάρχουν ακόμη πτυχές που μπορούν να αντιμετωπίσουν και ανάγκες που μπορούν να καλύψουν οι νέες startups. Μέχρι στιγμής, έχουν υπάρξει διαφορετικές προσεγγίσεις στο πρόβλημα της παρακολούθησης πολύπλοκων διαδικασιών πληρωμών. Τα παγκόσμια «μεγαθήρια» όπως η Stripe και η Adyen επιτρέπουν στους πελάτες να παρακολουθούν τις πληρωμές που πραγματοποιούνται μέσω των πλατφορμών τους – αλλά όχι όλες τις εισροές και εκροές που μπορεί να έχει μια εταιρεία.

Μέχρι στιγμής, η Formance δοκιμάζει πιλοτικά τα API της με μία fintech από τον Φεβρουάριο. Με τα νέα κεφάλαια, πρόκειται να ξεκινήσει με περισσότερους από τους πελάτες με τους οποίους έχει μιλήσει – οι οποίοι, σύμφωνα με τη συνιδρύτρια και COO Anne-Sybille Pradelles, εδρεύουν κυρίως στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αφρική.

Σχεδιάζει επίσης να αυξήσει την ομάδα της σε 12 άτομα φέτος, προσλαμβάνοντας κυρίως μηχανικούς.

«Θέλουμε να είμαστε συντηρητικοί με τις προσλήψεις προς το παρόν και να επικεντρωθούμε στο να έχουμε μια πραγματικά ισχυρή βασική ομάδα προγραμματιστών που θα δουλεύει πάνω στο προϊόν πριν επεκταθούμε», λέει η Pradelles. Προς το παρόν, η Formance απευθύνεται σε νεοσύστατες επιχειρήσεις και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που κατηγοριοποιούνται ως marketplaces ή fintechs, αλλά ο Pradelles υποστηρίζει ότι το επόμενο έτος η εταιρεία προγραμματίζει να αρχίσει την συνεργασία της και με εταιρικούς πελάτες.

Η Formance φαίνεται να έχει εντοπίσει ένα εξειδικευμένο κενό που πρέπει να καλύψει όσον αφορά την επεξεργασία πληρωμών, κάτι που είναι δύσκολο να γίνει με όλο τον θόρυβο των πληρωμών εκεί έξω. Αν καταφέρει να πείσει αρκετές εταιρείες να μεταναστεύσουν από τα συστήματα που έχουν κατασκευάσει στο σπίτι τους στην πιο απλή λύση της, θα μπορούσε να είναι σε κάτι. Το δύσκολο κομμάτι θα είναι να περάσει μέσα από το πλήθος των ευρωπαϊκών κολοσσών πληρωμών για να κερδίσει την αναγνώριση της αγοράς μεταξύ των νεοσύστατων επιχειρήσεων και των ΜΜΕ για το τι μπορεί πραγματικά να κάνει για να βοηθήσει.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις