Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η καινοτομία «διατρέχει» κατά μήκος τον Όμιλο Eurobank

Καίριας σημασίας το Eurobank Hub στην υλοποίηση της καινοτόμου στρατηγικής 

Κάνοντας πράξη την δέσμευσή της να πρωτοπορεί, να αλλάζει, να «ακούει» έγκαιρα και να υλοποιεί άμεσα, να διακρίνεται από ευελιξία και ταχύτητα, αξιοποιώντας την πληθώρα εργαλείων, προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν ως κοινή συνισταμένη την cutting edge τεχνολογία, η Eurobank έχει θέσει στο επίκεντρο της συνολικότερης, όσο και αέναης διαδικασίας ψηφιακού μετασχηματισμού της, το Eurobank Ηub στη Νέα Ιωνία Αττικής.

Ουσιαστικά, πρόκειται για «στρατηγείο» των ψηφιακών υπηρεσιών του Ομίλου, απ’ όπου συζητώνται, επεξεργάζονται, σχεδιάζονται, μορφοποιούνται και εν τέλει παρέχονται, υλοποιούνται και εφαρμόζονται live μια πανσπερμία προϊόντων, διαδικασιών και υπηρεσιών τεχνολογικής καινοτομίας.

Στο Eurobank Ηub, σε ένα σύγχρονο χώρο 34.000 τετραγωνικών μέτρων, αυτή την εποχή το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο φιλόδοξο πλάνο για τη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους του Data Center σε Cloud υποδομές. Μάλιστα, αποτελεί εκπεφρασμένη πρόθεση της Τράπεζας να οικοδομήσει την πέραν πάσης αμφιβολίας καινοτόμο πλατφόρμα Data Analytics,  αξιοποιώντας τόσο το Cloud Computing, όσο και τις επιμέρους σύγχρονες δυνατότητες data & analytics. 

Τι… παράγει ένα “ψηφιακό εργοστάσιο”;

Καθοριστικός θεωρείται ο ρόλος του Digital Factory στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού Omnichannel σχεδιασμού, με απώτερο σκοπό ο πελάτης να απολαμβάνει, ενιαία εικόνα (branding / awareness), αλλά και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας, μεταξύ των ψηφιακών καναλιών.

Μέσω της λειτουργίας του καταφέρνει να βελτιώσει την ψηφιακή εμπειρία, μειώνοντας ταυτόχρονα το χρόνο εξυπηρέτησης για τον πελάτη. Αρκεί να τονιστεί πως μέσω του Digital Factory, οι απαιτούμενοι χρόνοι υλοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών μειώθηκαν σε οκτώ έναντι 30 εβδομάδων, που απαιτούσε ο προηγούμενος μέσος χρόνος υλοποίησης.

Προκειμένου να γίνει πράξη η συγκεκριμένη πτυχή, η τράπεζα εφαρμόζει μεθοδολογίες Agile, προάγοντας την καινοτομία στην υλοποίηση προϊόντων, υπηρεσιών και διαδικασιών μετασχηματισμού της λειτουργίας της Τράπεζας με τη συνεργασία πολλών διαφορετικών μονάδων του Οργανισμού που υπηρετούν τον ίδιο σκοπό, σε κοινό χρόνο με στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για όλους. 

Όσο δε για τις διατμηματικές ομάδες εργασίας που δημιουργούνται με συμμετοχή των Product Management, Marketing, User Experience και της Πληροφορικής, παράγουν εξόχως σημαντικά όσο και εντυπωσιακά αποτελέσματα. 

Phygital λογική, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση!

Έχοντας ως στρατηγικό στόχο να αναδυθεί στην πλέον ψηφιοποιημένη, όσο και απλή στην λογική της λειτουργίας της, τράπεζα τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη βέλτιστη και ασφαλέστερη ψηφιακή εμπειρία στον πελάτη, η Eurobank έχει υιοθετήσει την καινοτόμο τραπεζική αντίληψη Phygital. Αυτή, βασίζεται σε πέντε κεντρικούς άξονες: Omnichannel υποδομή, απλοποίηση και αυτοματοποίηση των τραπεζικών εργασιών, αξιοποίηση δεδομένων, εκσυγχρονισμός κεντρικών συστημάτων, καθώς επίσης και υποδομές απρόσκοπτης λειτουργίας.

Μια Phygital προσέγγιση στην εξυπηρέτηση, το σχεδιασμό και υλοποίηση του e-Banking και του Eurobank Mobile App και του Open Banking, στην ανάπτυξη σύγχρονων μεθοδολογιών, και στον εμπλουτισμό της  γκάμας των δυνατοτήτων που διέθεσε ψηφιακά στους πελάτες της. Υπό αυτό το πρίσμα, πέρυσι, η Τράπεζα διέθεσε την ψηφιακή θυρίδα, μέσω της οποίας κάθε e-Banking πελάτης μπορεί να παραλάβει και να υπογράψει, ψηφιακά, συμβάσεις νέων τοκοχρεολυτικών προϊόντων (κάρτες, δάνεια) καθώς και ασφαλιστικών, ολοκληρώνοντας πλέον ψηφιακά μια συνεργασία που μπορεί να είχε ξεκινήσει τηλεφωνικά ή από κατάστημα. Αρκεί να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια του 2021, συνολικά 20.000 πωλήσεις προϊόντων ολοκληρώθηκαν μέσω της ψηφιακής θυρίδας! 

Την ίδια στιγμή, έχει λάβει χώρα αξιοσημείωτη διεύρυνση των δυνατοτήτων της online απόκτησης προϊόντων με την απόκτηση του καταναλωτικού δανείου Fast Loan μέσω e-Banking αλλά και από το κινητό, μέσω του Eurobank Mobile App, από όπου υποβάλλονται σχεδόν 7 στις 10 αιτήσεις σε επίπεδο Τράπεζας! 

Θα αποτελούσε παράλειψη να μην γίνει ξεχωριστή μνεία και στην υπηρεσία v-Banking, η οποία προσφέρει στους πελάτες της τράπεζας πρόσβαση στον προσωπικό τους σύμβουλο μέσω βίντεο-κλήσης, ενώ σήμερα εξυπηρετεί κάτι παραπάνω από 18.500 επαγγελματίες, 6.000 Personal Banking και 3.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας.

Επένδυση τριετίας 200 εκατ. ευρώ στην τεχνολογική καινοτομία 

Όπως σημειώνει ο Σταύρος Ιωάννου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Οperating Οfficer (COO) & Διεθνείς Δραστηριότητες της Eurobank: «Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Eurobank Hub αποτελεί τον πυρήνα κρίσιμων κεντρικών και ψηφιακών λειτουργιών του Ομίλου, εντός και εκτός των συνόρων. Πρόκειται για τη συνέχεια μιας δυναμικής, όσο και διαχρονικής επένδυσης στην οποία έχει προβεί η Eurobank στην τεχνολογία αιχμής με πρόγραμμα επενδύσεων που υπερβαίνει τα 200 εκατομμύρια ευρώ σε ορίζοντα τριετίας. Κομβικός όμως είναι, επίσης διαχρονικά, ο ρόλος των συνεργατών, στελεχών και ομάδων μας που με τα ταλέντα τους, την επαγγελματική αφοσίωση και το ήθος τους, οδηγούν καθημερινά την Eurobank μπροστά, και μας κάνουν πραγματικά υπερήφανους».

Από την πλευρά του, ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail της Eurobank υπογράμμισε: «Το τραπεζικό τοπίο αλλάζει ποικιλοτρόπως, με την σύγκλιση τραπεζών, τεχνολογίας και επιχειρηματικού κόσμου, να μας φέρνει μπροστά σε μεγάλες προκλήσεις του embedded finance. Στοιχεία, που απαιτούν και προϋποθέτουν πρωτοπόρα σκέψη και δράση για να στοχεύσουν στην ευημερία κοινωνίας και οικονομίας. Στην Eurobank, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας, κάνουμε πράξη αυτές τις φιλοδοξίες στοχεύοντας στους μακροπρόθεσμους πυλώνες της στρατηγικής της τράπεζας, χωρίς όμως να παραβλέπουμε και την αλλαγή της καθημερινότητας των πελατών μας».

Πυλώνας ανάπτυξης και παραγωγική «μηχανή» κατά την πανδημική κρίση

Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποδείξει εμπράκτως την αξία, τη δυναμική, την χρηστικότητα, μα πρωτίστως την αποτελεσματικότητά του είχε το Technology Hub κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης. Κι αυτό, καθώς διαδραμάτισε ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη των υποδομών και την υποστήριξη της τηλεργασίας που υιοθέτησε η Eurobank για όσους από τους εργαζομένους της ήταν εφικτό, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. 

Μάλιστα, πρόσφατα, η τράπεζα ανακοίνωσε και την καθιέρωση του υβριδικού τρόπου εργασίας στο πλαίσιο της νέας πολιτικής τηλεργασίας που υιοθετεί από τις 24 Ιουνίου, 2022. Έτσι γίνεται η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που εφαρμόζει, σε σταθερή βάση, το συνδυασμό εργασίας από το γραφείο και  από το σπίτι (work@home | work on premises) για το προσωπικό της, ανταποκρινόμενη σε μια σύγχρονη εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητα. 

Σημαντικός πυλώνας της στρατηγικής της τράπεζας αποτελεί και η πρόβλεψη για την διαρκής επιμόρφωση των στελεχών της, καθώς στο συγκρότημα της Νέας Ιωνίας λειτουργεί ένα υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο που αξιοποιεί κορυφαίες τεχνολογίες για την υποστήριξη σύγχρονων μεθόδων μάθησης. 

Ενδεικτικά υπογραμμίζεται πως κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η μαθησιακή δραστηριότητα των εργαζομένων υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση σε σχέση με το 2020, ενώ υλοποιήθηκαν περίπου 313.000 ώρες μάθησης.  

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις