Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι μαθητές-startuppers αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις Κυκλικής Οικονομίας

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα αξιολόγησης των έργων του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση με μαθητές όλων των ηλικιών να συμμετέχουν ενεργά και να πειραματίζονται με Ανοιχτές Τεχνολογίες

Στο «κύμα» καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού ανεβαίνουν και οι μικρότερες ηλικίες, μαρτυρώντας πως η Ελλάδα διαθέτει εξέχουσες περιπτώσεις νεανικής ευρηματικότητας και πιθανούς μελλοντικούς Startuppers.

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2021-2022.

O 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε στην Κυκλική Οικονομία και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση.

Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, παρά τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον 4ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πάνω από 1300 μαθητές και 190 εκπαιδευτικοί με 130 ομάδες  από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 92 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.

 Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Τα έργα και οι ομάδες που διακρίθηκαν

Κατηγορία Νηπιαγωγείων

Κατηγορία Δημοτικών Σχολείων

Κατηγορία Γυμνασίων

Κατηγορία Λυκείων

Κατηγορία ΕΠΑΛ

Ανεξάρτητες Ομάδες

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΥΚΕΙΩΝ)

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις