Meta: «Ζημιά» 2,8 δισ. δολ. στο όνομα του Virtual Reality

Η εταιρεία έχει δαπανήσει σημαντικά ποσά προκειμένου να εξαγοράσει εταιρείες VR και Startup που αναπτύσσουν βασικές τεχνολογίες headset, με την ανάπτυξη του Metaverse να αποτελεί μια αρκετά δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία

Η Meta αναφέρει απώλειες ύψους 2,8 δισ. δολ. στα εργαστήρια της Facebook Reality Labs, ενώ αντιμετωπίζει αγωγή της FTC.

Το τμήμα Reality Labs περιλαμβάνει επιχειρήσεις επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, γνωστή ως metaverse.

Η Meta έχει δαπανήσει σημαντικά πόσο προκειμένου να εξαγοράσει εταιρείες VR και Startup που αναπτύσσουν βασικές τεχνολογίες headset.

Όμως, η FTC απάντησε με μήνυση την Τετάρτη για να εμποδίσει την εξαγορά του κατασκευαστή της δημοφιλούς εφαρμογής VR Supernatural, υποδηλώνοντας ότι τυχόν μελλοντικές εξαγορές θα αντιμετωπίσουν σημαντικό ρυθμιστικό έλεγχο.

Εν τω μεταξύ, οι ΗΠΑ βρίσκεται σε περίοδο σοβαρής ύφεσης, με βάση τα στοιχεία για το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν που δημοσιεύθηκαν σήμερα.

Το ΑΕΠ, σημείωσε μείωση κατά 0,9% το δεύτερο τρίμηνο, μετά από την πτώση 1,6% τους τρεις πρώτους μήνες του έτους. Αυτό κάνει δύο συνεχόμενα αρνητικά τρίμηνα, ένας λειτουργικός ορισμός της ύφεσης.

Το σημαντικό ποσό αποτελεί ένδειξη ότι ο CEO, Μαρκ Ζούκερμπεργκ και η Meta συνεχίζουν να ξοδεύουν πολλά για να στρέψουν, προκειμένου να υλοποιηθεί το rebranding της Meta από μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε εταιρεία ανάπτυξης προϊόντων εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Ο Ζούκερμπεργκ και άλλα διοικητικά στελέχη της Meta πιστεύουν ότι τα ακουστικά εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας θα αποτελέσουν τη σημαντικότερη υπολογιστική πλατφόρμα επόμενης γενιάς και είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν πολλά χρήματα για τεχνολογίες που δύνανται να καταστούν κερδοφόρες στο πολύ μακρινό μέλλον, καθώς και η ανάπτυξη πρωτοτύπων που δεν είναι έτοιμα να κυκλοφορήσουν.

Επίσης, η εταιρεία έχει οργανώσει και πληρώνει αδρά μια ισχυρή ομάδα τεχνικών εμπειρογνωμόνων, προκειμένου να ανταγωνιστούν την Apple, την Google, τη Microsoft και άλλες εταιρείες που έχουν το βλέμμα τους στον αναδυόμενο κλάδο.

Το ακουστικό Quest 2 της Meta είναι σήμερα το πιο δημοφιλές ακουστικό VR στην αγορά, αν και η συνολική αγορά παραμένει μικρή. Η Meta δήλωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι θα αυξήσει την τιμή του από 299 σε 399 δολάρια.

Η Meta σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πιο προηγμένα γυαλιά αργότερα μέσα στο έτος, τα οποία θα χρησιμοποιούν κάμερες στο μπροστινό μέρος της συσκευής, αποτελώντας μια ακουστική «πύλη» για την είσοδο στο matevarse.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις