Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

GLAMI: Εξατομικευμένες online αγορές μόδας νέας γενιάς

Με το πιο πρόσφατο online «εργαλείο» τεχνητής νοημοσύνης, εγκαινιάζεται μία νέα εποχή στις προσωποποιημένες ηλεκτρονικές αγορές μόδας

Ξεκινώντας με ένα σύντομο κουίζ στην κεντρική σελίδα του GLAMI.gr οι επισκέπτες μπορούν πλέον να επιλέγουν τα αγαπημένα τους brands, τα ιδανικά μεγέθη καθώς και τις στιλιστικές τους προτιμήσεις.

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η πλατφόρμα του GLAMI πραγματοποιεί την αναζήτηση μεταξύ των εκατοντάδων συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων και παρουσιάζει έναν μεγάλο αριθμό εξατομικευμένων προτάσεων με βάση το προσωπικό τους στιλ.

Σε μία εποχή που η πλειοψηφία των καταναλωτών αναζητούν περισσότερο εξατομικευμένες υπηρεσίες, έχοντας πλέον κουραστεί από την υπερβολικά μεγάλη «προσφορά» καταστημάτων και brands, η τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης που χρησιμοποιεί το GLAMI.gr συμβάλλει στο να τους προσφέρει αυτό που ψάχνουν εύκολα και άμεσα ενώ τους βοηθά να ανακαλύψουν νέες επιλογές χτίζοντας μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης. 

Όσο περισσότερο χρησιμοποιεί κανείς το GLAMI, τόσο περισσότερο η πλατφόρμα «προσαρμόζεται» στις προτιμήσεις του και αναγνωρίζει τα ενδιαφέροντά του, παρουσιάζοντάς του μοναδικές  επιλογές καταστημάτων και προϊόντων σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Η διαδικασία του να ανακαλύπτει ο καταναλωτής περισσότερες επιλογές μόδας παραμένει σαφώς σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας που προσφέρει το GLAMI. O σκοπός του δεν είναι απλώς να υποδείξει στους επισκέπτες  τι να ψωνίσουν, αλλά να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν και νέους σχεδιαστές ή brands. Μέσω του machine learning στο GLAMI,  οι καταναλωτές που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά στο τι τους αρέσει, τι ψωνίζουν, τι προσθέτουν στις wishlist τους κ.τ.λ, μπορούν και ανακαλύπτουν επιπλέον προτάσεις μόδας και νέα προϊόντα που αρέσουν στους υπόλοιπους επισκέπτες που παρουσιάζουν κοινή συμπεριφορά στην πλατφόρμα. Έτσι, το GLAMI καταφέρνει και προσφέρει την υπερ-προσωποποιημένη εμπειρία που θα προσέφερε ένα φυσικό κατάστημα δίνοντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες του  τη δυνατότητα να ανακαλύψουν καινούργια brands αλλά και να συγκρίνουν τιμές.

«Η τεχνολογία του GLAMI.gr, όπως και σε άλλες κορυφαίες πλατφόρμες (Spotify, Netflix) «διαβάζει» τις προτιμήσεις των καταναλωτών και δημιουργεί έναν προσωπικό κατάλογο ειδών μόδας για κάθε επισκέπτη του. Εφόσον με αυτόν τον τρόπο καταφέρουμε να προτείνουμε εκείνα τα κομμάτια που συμφωνούν με το στιλ και τις αναζητήσεις τους, τότε αναμένουμε ότι  θα μείνουν μαζί μας και θα επιστρέψουν για να αναζητήσουν περισσότερα. Αυτός είναι ο τρόπος που κινούμαστε προς τη νέα εποχή της υπερ-εξατομικευμένης μόδας», δηλώνει ο Ξενοφών Ελευθεριάδης, Global Communication lead του GLAMI.

Τα πλεονεκτήματα για τα brands και τα e-shops

Με το νέο αυτό εργαλείο του Fashion Quiz, το GLAMI στοχεύει στο να προσφέρει τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης όχι μόνο στους καταναλωτές αλλά και στους συνεργάτες του καθώς πολλά μικρότερα eshop ενδεχομένως να μην έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν σε τεχνολογίες αιχμής. 

Χαρακτηριστικό είναι το GLAMI.gr ξεκίνησε να προτείνει επιλογές με βάση τις αναζητήσεις τους στους επισκέπτες του  πριν δύο περίπου χρόνια, με το έσοδο ανά επίσκεψη (Revenue per Session) να αυξάνεται περισσότερο από +10%  (στους  χρήστες που λάμβαναν προσωποποιημένες προτάσεις). Παράλληλα σημειώθηκε διπλασιασμός στο  conversion rate των product clicks όπου είχε επιλεγεί το «μέγεθος». 

Το GLAMI κατάφερε να αναπτυχθεί χάρη στον πλούσιο κατάλογο προϊόντων του αλλά και λόγω της δυνατότητας  που έχει να κάνει τη μόδα προσβάσιμη σε  κάθε επισκέπτη. Αν όμως καταφέρει να προσφέρει και το «κατάλληλο» προϊόν από έναν κατάλογο με εκατομμύρια κομμάτια, τότε θα βοηθήσει τους επισκέπτες του  να περιηγηθούν ταχύτερα και να πραγματοποιήσουν ευκολότερα τις αγορές τους. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρει να αποτελεί μία υπερ-εξατομικευμένη πλατφόρμα… για όλους!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις