Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

DUO GREECE και 4WiseMonkeys στην κορυφή των Social Media Awards

Απέσπασαν 2 Platinum, 4 Gold & 2 Silver βραβεία, στα Social Media Awards 2022,

Οι απολαυστικές καμπάνιες του DUO με την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας 4WiseMonkeys απέσπασαν 2 Platinum, 4 Gold & 2 Silver βραβεία, στα Social Media Awards 2022, επισφραγίζοντας την επιτυχημένη και ιδιαίτερη παρουσία του DUO στις αρχικές μας σελίδες.

Το DUO, ακλόνητο και ισχυρό, κατέκτησε επίσης τη 2η θέση στην κατηγορία Social Media Brand of the Year και την 4η θέση στην κατηγορία Social Media Brand of the Decade.

Η συνεργασία DUO και 4WiseMonkeys έχει διαγράψει μια σημαντική πορεία στον κόσμο των social media. Τόσο μέσα από καθημερινά witty posts, όσο και μέσα από μεγάλες καμπάνιες όπως η «Τinder» και η «Unlock Pleasure».

Με τη δυναμική παρουσία του στα social media, το DUO εκπαιδεύει το κοινό γύρω από τη σεξουαλική ζωή. Έχει πάρει θέση σε ευαίσθητα θέματα της επικαιρότητας και βαθιά κοινωνικά ζητήματα, έχει καταφέρει να «ξεκλειδώσει» τον κόσμο για ν’ απολαμβάνει το σεξ αληθινά, χωρίς στερεότυπα και προκαταλήψεις.

Κοινωνικό Πείραμα – «Ο σεβασμός ξεκινά από τον αυτοσεβασμό»

Ένα κοινωνικό πείραμα στο δημοφιλές dating app με DUO (#δυο) πράκτορες αρκεί για να πιάσουμε τον παλμό των νέων απέναντι στο εξής πολυδιάστατο disclaimer «θα βρεθούμε, αλλά να ξέρεις δεν χρησιμοποιώ προφυλακτικό» και μάλιστα λίγο πριν την επίμαχη συνάντηση με το ηλεκτρονικό ταίρι τους.

Ο ιδανικός άντρας και η τέλεια γυναίκα (όπως μπορεί να ορίζονται) φλερτάρουν με αληθινούς χρήστες μέχρι να τους αποκαλύψουν ότι δεν είναι καθόλου φαν του προφυλακτικού. Άλλοι χρήστες είναι δεκτικοί απέναντι σ’ αυτή τη δήλωση – βόμβα, άλλοι (στην πλειονότητά τους ευτυχώς) είναι κατηγορηματικοί.

Το DUO επιβράβευσε για την στάση τους όσους απάντησαν «όχι χωρίς προφυλακτικό», δωρίζοντάς τους τα αγαπημένα τους προϊόντα για το «δώρο» που κάνουν στον εαυτό τους.

Ο στόχος της καμπάνιας ήταν να διερευνηθεί η αντιμετώπιση των νέων στο ζήτημα του προφυλακτικού σε μια instant ηλεκτρονική γνωριμία, πόσο διατεθειμένοι είναι να θυσιάσουν την ασφάλειά τους μπροστά στην έντονη σεξουαλική επιθυμία αλλά και πόσο εξίσου εύκολα μπορούν να χαλάσουν ένα match υπερασπιζόμενοι τις αρχές τους.

Το DUO επικοινωνεί ότι ακόμη και ο μεγαλύτερος πειρασμός δεν αξίζει για να βάλεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου και βάζει το λιθαράκι του στην συνειδητοποιημένη στάση των νέων απέναντι στο επίμαχο αυτό ζήτημα.

«Unlock Pleasure»

Πραγματικά ζευγάρια μιλούν για τις πιο βαθιές, καλά κρυμμένες σεξουαλικές τους επιθυμίες, τις οποίες δεν είχαν μέχρι τώρα μοιραστεί με το ταίρι τους.

Το DUO προσκάλεσε αληθινά ζευγάρια να πάρουν μέρος σε μία έρευνα ΑΙ τεχνολογίας βιομετρικών και να μιλήσουν ανοιχτά για τις σεξουαλικές τους επιθυμίες, τις οποίες μπορεί και οι ίδιοι να μην είχαν ανακαλύψει για τον εαυτό τους. Μέσω του facial expression coding, καταγράφηκαν οι αντιδράσεις των συμμετεχόντων σε συγκεκριμένα ερεθίσματα, που σχετίζονταν με τις σεξουαλικές προτιμήσεις.

Έτσι, τα πρόσωπα ενθαρρύνθηκαν να μοιραστούν με το ταίρι τους τις επιθυμίες τους, να έρθουν πιο κοντά και σε αρκετές περιπτώσεις να ταυτιστούν. Ο στόχος στην καμπάνια «Unlock Pleasure» ήταν να απενοχοποιηθούν οι σεξουαλικές ανάγκες των ατόμων και να νιώσουν την άνεση να μοιραστούν τα θέλω τους με το ταίρι τους. Μετά την ασφάλεια, το DUO κάνει focus στην απόλαυση και στην ελευθερία της έκφρασης, με στόχο να χαιρόμαστε στο έπακρο τις στιγμές μας με τους αγαπημένους μας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις