Νέο «επεισόδιο» στο Twitter Saga: Ο οίκος Balenciaga εγκατέλειψε την πλατφόρμα

Το προφίλ του διεθνούς φήμης οίκου μόδας είχε έως πρόσφατα 950.000 ακόλουθους.

Σε σίριαλ δίχως τέλος έχει μετατραπεί η κατάσταση στο Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ. Αυτή την φορά, ο διεθνούς φήμης οίκος μόδας, Balenciaga, αποχώρησε επίσημα από την πλατφόρμα, εξαιτίας της πολιτικής που έχει υιοθετήσει ο νέος ιδιοκτήτης.
Η απόφαση του brand, διευθυντής δημιουργικού του οποίου είναι ο Demna Gvasalia, να εγκαταλείψει την πλατφόρμα έρχεται αφού πολλές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των General Motors και Dyson, ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter.
Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Μασκ για μαζικές απολύσεις και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.
Το προφίλ του Balenciaga στο Twitter είχε έως πρόσφατα 950.000 ακόλουθους.
Στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το bof, διεξάγονταν διαδικτυακές συζητήσεις για τον Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, καθώς ο Demna Gvasalia προκαλούσε ενδιαφέρον με τα σχέδιά του, όπως υπερμεγέθη αθλητικά ρούχα, γλυπτική ραπτική και διχαστικές δημιουργίες, όπως τα ακριβά υποδήματα Crocs.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις