Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Canon Ηellas: Ψηφιακή «στροφή» το 2023 – Η νέα στρατηγική και το άνοιγμα στους ΟΤΑ

Το ελληνικό κομμάτι της Canon ψάχνει νέες λύσεις και νέες πηγές εσόδων, θέτοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τις ψηφιακές λύσεις διαχείρισης εγγράφων

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Canon επιχειρεί να γυρίσει σελίδα στις δραστηριότητές της στην Ελλάδα και να αφήσει πίσω της τις συνέπειες της πανδημίας αλλά και τις δυσκολίες που παρουσιάζει η αγορά.

Συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έχει γράψει τη δική της ιστορία στο κομμάτι των εκτυπώσεων και τα φωτογραφικά προϊόντα, στο κάδρο μπαίνει δυναμικά και το κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Με τον τρόπο αυτό επιχειρείται η επίτευξη αναπτυξιακής πορείας τόσο στο B2B όσο και στο B2C κομμάτι, με «άνοιγμα» προς τις μικρομεσαίες και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, αλλά και στο Δημόσιο και στους Δήμους.

Ο επανασχεδιασμός της στρατηγικής θεωρείται μονόδρομος, την ώρα που η πτώση στις εκτυπώσεις γραφείου έφτασε στο 30% κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εξέλιξη που άφησε το αρνητικό αποτύπωμά της στους τζίρους της εταιρείας, ακόμα κι αν αυτό θεωρείται κάτι παροδικό.

Σε κάθε περίπτωση, το ελληνικό κομμάτι της Canon ψάχνει λύσεις και νέες πηγές εσόδων, έχοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της τις ψηφιακές λύσεις διαχείρισης εγγράφων που αφορούν μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, αλλά και οικιακές ανάγκες.

Ισχυρές βάσεις στο B2B κομμάτι

Αξίζει να σημειωθεί η ισχυρή διείσδυση της Canon στο B2B κομμάτι και οι συνεργασίες της με σημαντικούς «παίκτες» της αγοράς τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, μέσω σταθερών συνεργασιών με εταιρείες όπως η Infoquest, η Intersys, αλλά και η Compage, στο εκτυπωτικό μέρος η Canon απολαμβάνει μερίδιο αγοράς που φτάνει το 25% για το 2022, μαζί με εταιρείες όπως η Zerox, η Minolta, η Epson κλπ.

Αυτό δε σημαίνει ότι η εταιρεία σκοπεύει να επαναπαυτεί στα κεκτημένα της. Αντιθέτως, στόχος είναι το 2023 να εντατικοποιηθούν οι κινήσεις που ήδη πραγματοποιούνται στο κομμάτι της ψηφιακής διαχείρισης εγγράφων. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αφού μεγάλοι Δήμοι αλλά και το Δημόσιο προχωρούν στη σταδιακή μείωση των εκτυπώσεων. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν πραγματοποιηθεί διαπραγματεύσεις με έναν μεγάλο δήμο της Αττικής, προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή ένα πλήρες Project ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών είναι προχωρημένες και όλα δείχνουν ότι το deal θα ολοκληρωθεί μέσα στους πρώτους μήνες του 2023.

Προσφέρει ευκαιρίες το Ταμείο Ανάκαμψης

Οι προοπτικές που ανοίγονται στις εταιρείες από το Ταμείο Ανάκαμψης δεν αφήνει ασυγκίνητη της Canon, που σκοπεύει να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που ανοίγονται στο Β2B κομμάτι. Για τον σκοπό αυτό, έχει ήδη γίνει προσέγγιση, μέσω των συνεργατών της, σε μεγάλες εταιρείες, με το κλίμα να είναι θετικό.

Σημειώνεται ότι στο «στόχαστρο» της Canon έχουν βρεθεί και τα μεγάλα εκπαιδευτικά ιδρύματα, προκειμένου να κλειστούν συμφωνίες.

Τι ισχύει στο B2C κομμάτι

Παράλληλα με το B2B σκέλος «τρέχει» και το B2C κομμάτι της εταιρείας, το οποίο κι αυτό απολαμβάνει θετικό πρόσημο. Το 2023 κύριες επιδιώξεις της Canon είναι να επιτευχθεί ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση σε management print services, αλλά και να αναπτυχθεί το κομμάτι της ψηφιακής διαχείρισης εγγράφων και για οικιακή χρήση.

Στον B2C κλάδο η εταιρεία έχει επιτύχει συνεργασίες με σημαντικές επιχειρήσεις του τομέα αυτού, όπως η InfoQuest, η Westnet και η ACI. Με τον τρόπο αυτό τα προϊόντα της διατίθενται στο κοινό μέσω των δικών τους συνεργατών retailers.

Τέλος, τους επόμενους μήνες θα «πέσει το βάρος» σε κατηγορίες όπως τα mirrorless φωτογραφικά προϊόντα και οι φακοί, στοχεύοντας σε ένα πιο premium, νεανικό κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για τη μαγεία της φωτογραφίας χωρίς να περιορίζεται στην κάμερα του κινητού του.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις