Εθνική Τράπεζα: Η τράπεζα με το καλύτερο digital banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου θεσμού βραβείων του World Finance, η Εθνική Τράπεζα απέσπασε για την Ελλάδα το 2022 στην κατηγορία Digital Banking Awards, τα βραβεία “Best Consumer Digital Bank”, “Best Mobile Banking App” και “Best Digital SME Bank”.

Τα βραβεία World Finance Digital Banking αποτελούν την κορυφαία αναγνώριση για τον τραπεζικό τομέα και επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη στρατηγική προσέγγιση της Εθνικής Τράπεζας από τα παραδοσιακά
τραπεζικά προϊόντα σε νέες προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες που τοποθετούν στο επίκεντρο τoν πελάτη, τις ανάγκες του και τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησής τους.

Μέσω του Digital Banking της Εθνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούναπό το κινητό τους:

> να ανοίξουν τον πρώτο τους λογαριασμό στην τράπεζα (digital onboarding),

> να πραγματοποιήσουν όλες τις συναλλαγές τους με άμεση ενημέρωση μέσω push notifications για μεγαλύτερη ασφάλεια,

> να αποκτήσουν νέα προϊόντα τη στιγμή που τα χρειάζονται (δάνειο ΕΞΠΡΕΣ έως 6.000 ευρώ, πιστωτικές, προπληρωμένες και χρεωστικές κάρτες, νέους λογαριασμούς, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα,
δημιουργία ψηφιακού κουμπαρά Money Box κ.ά.),

> να πραγματοποιήσουν ανέπαφες πληρωμές σε POS από το κινητό τους (Apple/ Google Pay),

> να διαχειριστούν τα χαρακτηριστικά ασφάλειας των καρτών τους (διαχείριση ορίων αγορών και αναλήψεων, προβολή CVV κ.ά.),

> να διαχειριστούν τα οικονομικά τους μέσω του Personal Financial Management tool,

> να ενημερώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία στην τράπεζα κ.ά..

Ακόμη, οι επιχειρήσεις μπορούν να απολαύσουν μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία τραπεζικής, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν εξολοκλήρου μέσω Digital Banking:

> να κάνουν έναρξη της συνεργασίας τους με την τράπεζα (digital onboarding), διαθέσιμη για κάθε μορφή εταιρείας,

> να αποκτήσουν κεφάλαιο κίνησης μέχρι 35.000 ευρώ (Business Δάνειο Εξπρές),

> να ανοίξουν λογαριασμό όψεως και χρεωστικές κάρτες,

> να πραγματοποιήσουν δανειακές εκταμιεύσεις,

> να παρακολουθήσουν όλες τις οφειλές τους σε λογαριασμούς επιχειρηματικών πιστοδοτήσεων και να τις αποπληρώσουν με μία συναλλαγή από τον υπολογιστή τους,

> να κάνουν μαζικά εμβάσματα σε ξένο νόμισμα,

> να διαχειριστούν αποτελεσματικά το λειτουργικό κόστος των εισπράξεων τιμολογίων των πελατών τους μέσα από την αυτοματοποιημένη ψηφιακή λύση NBG Quick pay-softone,

> να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με εξελιγμένο σύστημα εγκρίσεων (πληρωμές προμηθευτών και λογαριασμών, αποπληρωμέςδανείων κλπ.),

> να λάβουν όλη την απαραίτητη πληροφόρηση, όπως ενημερωτικά statements, στοιχεία συναλλαγών και κινήσεων POS σε πραγματικό χρόνο κ.ά.,

> να κάνουν online νομιμοποίηση της επιχείρησής τους.

Η Εθνική Τράπεζα δεσμεύεται να συνεχίσει να επενδύει στη σχέση με τους πελάτες της, προσφέροντάς τους τη βέλτιστη εμπειρία digital τραπεζικής εξυπηρέτησης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις